خبرگزاری کار ایران

محدودیت ترافیکی در محورهای چالوس کرج و محور قدیم تهران قم

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۹۲۴

پلیس راهور ناجا محورهای دارای محدودیت ترافیکی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پلیس راه راهور ناجا محورهای دارای محدودیت را اعلام کرد:

۱-استان البرز (محور کرج-چالوس حدفاصل کیلومتر صفر تا ۷۵) تا تاریخ ۹۶/۱۲/۲۰ روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه و سه‌شنبه (از ساعت۰۸۰۰الی ۱۷۰۰) و روزهای چهارشنبه (از ساعت ۰۸۰۰الی ۱۲۰۰)-عملیات آسفات کاری و همزمان با عبور ترافیک.

۲-غرب استان تهران (محور قدیم تهران-قم حدفاصل ۱۵تا۴۸) تا تاریخ ۹۶/۱۲/۲۰ روزهای شنبه, یکشنبه, دوشنبه و چهارشنبه (از ساعت ۰۸۰۰الی ۱۸۰۰) و روزهای سه‌شنبه (از ساعت ۰۸۰۰الی ۱۴۰۰)-عملیات جاده‌ای و همزمان با عبور ترافیک

۳-در استان‌های البرز و مازندران محور کرج-چالوس تا تاریخ ۲۰/۱۲/۹۶ روزهای شنبه-یکشنبه-دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته جهت انجام عملیات راهسازی در حوزه استان مازندران از ساعت ۲۱۳۰ و در حوزه استان البرز از ساعت ۲۳۰۰ الی ۰۵۰۰ بامداد روز بعد مسدود می‌شود.

۴-محور قدیم رشت - قزوین از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای شنبه, یکشنبه و دوشنبه مورخ ۷ و ۸ و ۹۶/۱۱/۹ تردد انواع کاکیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

۵-محور آستارا - اردبیل از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای شنبه, یکشنبه و دوشنبه مورخ ۷ و ۸ و ۹۶/۱۱/۹ تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور آستارا - اردبیل و بالعکس ممنوع است.

۶-محور خط کناره (رامسر - رشت) از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای شنبه, یکشنبه و دوشنبه مورخ ۷ و ۸ و ۹۶/۱۱/۹ تردد انواع کاکیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی در محور خط کناره (رامسر - رشت) و بالعکس ممنوع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز