خبرگزاری کار ایران

اعلام جزئیات تصادف اتوبوس در همدان

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۹۴

رییس پلیس راه راهور ناجا با اعلام جزئیات بیشتر حادثه اتوبوس همدان گفت: فرد فوت شده ناراحتی قلبی داشته و به احتمال زیاد شوک حادثه منجر به مرگش شده است.

به گزارش ایلنا، سردار حمیدی درباره جزییات این حادثه گفت: برابر گزارشات دریافتی اتوبوس حادثه دیده از جاده منحرف شده و در بین لاین جداکننده مسیر گیر کرده است.

وی با اشاره به این که اتوبوس واژگون نشده است افزود: اتوبوس مذکور ضربه قابل توجهی وارد نشده است.

رییس پلیس راه راهور ناجا در خصوص فرد فوت شده گفت: این فرد ناراحتی قلبی داشته و در صندلی ردیف ۳ یا ۴ نشسته بوده که با توجه به عدم وارد شدن ضربه قابل توجهی به اتوبوس به نظر می رسد علت فوت شوک حادثه و سکته قلبی بوده است.

وی افزود: تست اولیه اعتیاد راننده اتوبوس مثبت بوده و منتظر نتایج تست تکمیلی هستیم وهر زمان که نتایج مشخص شود مراتب اطلاع رسانی می شود.

 حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد شنبه در کیلومتر ۳۰ محور اراک یک دستگاه اتوبوس با ۲۷ سرنشین از مسیر خارج شد که در این حادثه متاسفانه یک تن کشته و ۷ تن مجروح شدند.

اتوبوس مذکور متعلق به تعاونی آریا سفر بوده که از قم به سمت مهران در حال حرکت بود و برابر نظر اولیه کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو علت این حادثه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز