خبرگزاری کار ایران

میرزاده خبر داد:

یک‌ماه مهلت به سازمان فنی و حرفه‌ای برای رفع تحقیق و تفحص

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۷۱۲

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: یک‌ماه به سازمان فنی و حرفه‌ای فرصت داده شد تا مانع تحقیق و تفحص کمیسیون شود.

به گزارش ایلنا، سیدحمایت میرزاده در تشریح نشست سه شنبه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در دستور کار دوم امروز کمیسیون، تحقیق و تفحص از سازمان فنی‌وحرفه‌ای کشور مطرح شد؛ وزیر کار و رؤسای سازمان فنی‌وحرفه‌ای در این جلسه حضور داشتند و مقصودی نماینده سبزوار سوالات خود را در این زمینه از وزیر کار پرسید.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: در این زمینه قرار شد در عرض یک ماه بازدید میدانی از سازمان فنی‌و حرفه‌ای و کارگاه‌های آن در مناطق مختلف به ویژه در سبزوار و استان خراسان انجام گیرد در صورتی که حرف‌های مقصودی تائید شد تحقیق و تفحص از سازمان فنی‌وحرفه‌ای انجام گیرد در غیر این صورت فقط تذکرات لازم داده شود تا مشکلات برطرف شود.

میرزاده گفت: مدیر کل آموزش و پرورش، مسئولان دانشگاه‌های دولتی، پیام نور و سازمان فنی‌وحرفه‌ای هرمزگان برای ارائه توضیح درباره مشکلات آموزشی موجود در این استان در جلسه امروز حضور داشتند و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات بررسی شد.

بنابر اعلام خانه ملت، نماینده مردم گرمی در مجلس تصریح کرد: کمیسیون مشکلات را به وزارتخانه‌های مرتبط ارجاع داد و این وزارتخانه‌ها متعهد شدند حد امکان مشکلات آموزشی استان هرمزگان را حل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز