خبرگزاری کار ایران

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش خبر داد:

ایجاد باشگاه رفاهی حمایتی ویژه بازنشستگان در پنج استان کشور

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۵۳۳

مدیر کل دفتر وزارتی در جمع مدیران کانون های بازنشستگان سراسر کشور از ایجاد باشگاه رفاهی حمایتی ویژه بازنشستگان فرهنگی در پنج استان کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز شاپور محمدزاده در جمع مدیران کانون بازنشستگان فرهنگی سراسر کشور در باشگاه فرهنگیان تهران، اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش همواره بر حلّ مشکلات بازنشستگان تأکید دارند ودائماً امور مربوطه را پی گیری می کنند.

وی افزود: پیشکسوتان فرهنگی باید در تدوین نظام سنجش کیفیت مدارس همکاری کنند و در این راستا تجربیات ارزنده خود را در ارتقای کیفیت همه جانبه مدارس به کار گیرند.

محمدزاده از ایجاد باشگاه رفاهی حمایتی ویژه بازنشستگان در ۵ استان کشور خبر داد و تصریح کرد: در حوزه رفاهیات آنچه قرار است برای شاغلین فرهنگی تدارک دیده شود شامل بازنشستگان هم خواهد شد.

وی ادامه داد: همان طور که منازل مسکونی فرهنگیان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند در مورد بازنشستگان نیز علاوه بر پوشش بیمه منازل آنها، حق بیمه بازنشستگان نیز تا ۳ ماه توسط وزارتخانه پرداخت می شود.

مدیر کل دفتر وزارتی از پی گیری راه اندازی تورهای سیاحتی زیارتی برای شاغلین و بازنشستگان فرهنگی خبر داد و خاطرنشان کرد: ایجاد شرکت هایی با هدف ارائه خدمات آموزشی و پرورشی با استفاده از تجارب پیشکسوتان فرهنگی در دستور کار است.

وی با اشاره به تعامل خوب نمایندگان مجلس با آموزش و پرورش، اذعان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از هر جناحی که باشند هر جا که منافع عمومی آموزش وپرورش مطرح باشد، همگی متفق القول از آن حمایت می کنند.

گفتنی است ؛ همایش ۳ روزه مدیران کانون های بازنشستگی فرهنگیان از دیروز آغاز و تا فردا ادامه دارد و مسائل مربوط به بازنشستگان موردبحث و بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز