خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

مردم تهران در شب زلزله تنها بودند

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۵۰

عضو شورای شهر تهران گفت: صدها هزار نفر در 29 آذر در پارک ها، خیابان‌ها و ماشین‌های خود خوابیدند و خودشان را تنها احساس کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در سی‌ودومین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود بیان داشت: ما نماینده مردم هستیم و باید حرف دل آنها را بزنیم،تهران وضعیت بدی دارد و حالش خوب نیست؛چراکه زمین آن می‌لرزد و هوای آن هم آلوده است و قیمت‌ها نیز روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: مردم تهران در شب زلزله خود را تنها و بی‌کس دیدند.این اتفاقات سبب اضطراب روحی و روانی مردم شده است.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: تکلیف مردم در آن زمان ‌مشخص نبود و خود را تنها احساس می‌کردند و این در حالی است که رسانه‌های رسمی نیز تکلیف نامشخصی داشتند و می‌دیدیم که به جای آگاهی سازی به تولید وحشت رو آورده بودند.

مسجدجامعی افزود:در اسناد مربوط به زمین لرزه به مساله رسانه و نحوه کارکرد آن پرداخت نشده است.

وی افزود:متاسفانه در شب زلزله برخی بی‌سیم به دست به ایجاد راه‌بندان کمک می‌کردند،اصلا جای سوال است که این افراد برای کجا بودند و آیا نباید لباس و کارت مشخصی داشته باشند؟

عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: مردم نباید فکر کنند که ما مسوولان شهری در خانه‌های امنی هستیم، مساله اول تهران این روزها زمین لرزه است و پیشنهاد می‌شود به جای دستورجلسات معمول به بررسی اسناد زمین لرزه زلزله تهران بپردازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز