خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

۳ مصدوم براثر تصادف کامیون و اتوبوس

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۲۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت سه نفر در سانحه تصادف اتوبوس با کامیون خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۳:۱۵ ظهر امروز برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح نرسیده به میدان شیر پاستوریزه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

او با بیان اینکه دو ایستگاه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به ترافیک سنگینی که در محل به دلیل حادثه ایجاد شده بود، یکی از ایستگاه‌ها از مسیر مخالف به محل اعزام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: در محل حادثه دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه اتوبوس شخصی که سرویس پرسنل یکی از شرکت‌ها در شهرک‌های اطراف تهران بوده با یک دستگاه کامیون ۱۹۲۱ برخورد کرده بود.

ملکی بیان کرد: براساس این تصادف کامیون از مسیر خودش خارج شده بود و به داخل جوی کناری بزرگراه افتاده بود قسمت جلوی اتوبوس نیز بر اثر این برخورد به شدت خسارت دیده و متلاشی شده بود.

او با بیان اینکه ۱۳ نفر از پرسنل شرکت در داخل اتوبوس بودند، تاکید کرد: همه این افراد پیش از رسیدن آتش‌نشانان از اتوبوس خارج شده بودند. از این افراد دو خانم ۴۰ و ۴۵ ساله از ناحیه دست‌ها و سر و صورت دچار مصدومیت شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: راننده اتوبوس به دلیل اینکه قسمت جلوی اتوبوس به شدت آسیب دیده بود از ناحیه پا گیر کرده بود و آتش‌نشانان عملیات رهاسازی را انجام داده و مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد. مسیر توسط عوامل راهور بازگشایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز