خبرگزاری کار ایران

سرپرست اورژانس کشور:

۲۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر حادثه جان‌ باختند

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۷۱۲

سرپرست اورژانس کشور گفت: طی 24 ساعت گذشته در مجموع 78 حادثه ویژه در سامانه مرکز مدیریت عملیات بحران ((EOC ثبت شد که در پی این حوادث 269 نفر مصدوم شدند و 24 نیز فوت کردند.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند سرپرست سازمان اورژانس گفت: از مجموع 269 مصدوم این حوادث ویژه، 248 نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و 21 نفر نیز در محل درمان شدند.

وی افزود: از مجموع 78 حادثه در 24 ساعت گذشته، 34 مورد حوادث ترافیکی (معادل 44 درصد از کل حوادث ثبت شده) و 44 مورد حوادث غیرترافیکی (معادل 56 درصداز کل حوادث ثبت شده) بودند.

کولیوند ادامه داد: مهمترین حوادث ویژه ثبت شده طی 24 ساعت گذشته از نظر تعداد مصدومین مربوط به حادثه ترافیکی تصادف دو دستگاه پراید در ساعت 12:42 روز جمعه 3 آذر با 11 مصدوم در محور مشهد – نیشابور در استان خراسان رضوی، واژگونی وانت نیسان در ساعت 16:14 با 12 مصدوم (در محور ساری – نکا ) استان مازندران و تصادف دو دستگاه پراید در ساعت 17:25 همان روز با 12 مصدوم (در محور نیشابور – قوچان ) استان خراسان رضوی بوده است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: طی 24 ساعت گذشته 25 ماموریت به دلیل مسمومیت با گاز co در سامانه حوادث ویژه ثبت شد که منجر به اعزام 31 نفر به مراکز درمانی، درمان در محل 10 نفر و فوت 5 نفر شده است.

وی در پایان یادآور شد: در 24 ساعت گذشته، 4 مصدوم طی 3 ماموریت، توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز