خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

کشف ۱۲۳ کیلو تریاک در کرج/ ۳ نفر دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۲۳۲

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۱۲۳ کیلو تریاک، دستگیری سه نفر و توقیف دو خودرو در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: در پی اعلام خبر از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله تریاک را با یک دستگاه خودرو تریلر از استان هرمزگان به مقصد استان‌های مرکزی حمل کنند، موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری مکرر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز یک دستگاه کامیون کمپرسی شناسایی و توقیف شد که در بازرسی از آن ۱۰۴ کیلوگرم تریاک از جاساز قسمت جلوی کامیون کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: هم‌زمان با انجام این مأموریت در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر متوجه شدند شخصی مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را از قاچاقچیان شرق کشور تحویل گرفته و در پوشش خانواده قصد انتقال و فروش آن به یکی از مشتریان خود در شهرستان کرج را دارد که بلافاصله دو اکیپ از مأموران عملیات ویژه این پلیس به محل‌های احتمالی تردد خودرو اعزام شدند.

سردار محمدیان اضافه کرد: مأموران پس از کنترل خودروهای مظنون سرانجام در ساعت‌های پایانی شب، خودرو موردنظر را شناسایی و در تعقیب و گریز نامحسوس با مسدود کردن جلو و عقب خودروی سوژه، سرنشینان خودرو که دو نفر زن و مرد بودند را دستگیر و پس از بازرسی، ۲۳ بسته تریاک به وزن ۱۸ کیلو و ۹۵۸ گرم که به‌صورت ماهرانه در باک ماشین جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار محمدیان گفت: در این دو مأموریت جمعاً ۱۲۳ کیلوگرم تریاک کشف و سه قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز