خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا:

امنیت محموله‌های ارسالی به مناطق زلزله‌زده را تامین می‌کنیم/ باید قبل از وقوع بحران، اماکنی برای توزیع اقلام ساماندهی می‌شد

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۹۶۹

جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: هر چند در روز گذشته و صبح امروز تعداد برخی از افراد تخلفاتی را مرتکب شدند اما با تمهیداتی که اندیشیده شد این مشکلات برطرف شد و با تامین نیروی لازم امنیت محموله‌ها قطعا برقرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سردار اسکندر مومنی با بیان اینکه از ابتدای حادثه دلخراش زلزله کرمانشاه نیروی انتظامی استان در منطقه حضور دارد، گفت: در همان روز اول نیروی انتظامی از استان‌های همجوار و مرکز به منطقه اعزام شد و قرارگاهی در منطقه سرپل ذهاب احداث شد و یگان‌های مختلف نیروی انتظامی از جمله یگان ویژه، پلیس آگاهی، پلیس امنیت ، پلیس امنیت و ... در این قرارگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی دو وظیفه مهم در این منطقه برعهده دارد، گفت: تامین امنیت مناطق مسکونی، کسب و کار، پارک‌ها، تامین امنیت معابر در حوزه ترافیکی و ... به خوبی حاصل شد. همچنین تامین امنیت برای محموله‌های ارسالی مساله‌ای بود که با سازمان‌دهی نیروها در حال حاضر هر جایی که لازم باشد می‌توانیم امنیت محموله‌ها و بارها را تامین کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه طرح توزیع اقلام کمی با مشکل روبرو شده بود، تصریح کرد: باید این سازمان‌دهی‌ها قبل از بحران انجام می‌شد و اماکنی برای توزیع اقلام در مواقع بحران در نظر گرفته می‌شد اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و توزیع در کنار خیابان صورت می‌گرفت.

سردار مومنی خاطرنشان کرد: هر چند در روز گذشته و صبح امروز تعداد برخی از افراد تخلفاتی را مرتکب شدند اما با تمهیداتی که اندیشیده شد این مشکلات برطرف شد و با تامین نیروی لازم امنیت محموله‌ها قطعا برقرار خواهد شد.

وی درباره وضعیت ترافیکی در منطقه نیز گفت: ترافیک در برخی ساعات پرحجم اما روان است همچنین از نظر امنیتی نیز نیروی پلیس به صورت گسترده حضور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز