خبرگزاری کار ایران

وظیفه خبر داد:

کاهش دمای کرمانشاه از روز جمعه/بارش باران از یکشنبه در مناطق زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۸۵۹

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دما در مناطق زلزله‌زده از روز جمعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احد وظیفه مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت آب و هوای مناطق زلزله‌زده، با اشاره به اینکه شرایط در استان کرمانشاه تا پایان هفته آتی پایدار پیش‌بینی شده است، اظهار داشت:  در چند شب گذشته حدود ۱۲ تا ۱۳ درجه نوسان دما داشتیم. در برخی شهرها و روستا، درجه هوا به منفی یک هم رسیده است اما در شهرهای سرپل ذهاب و قصر شیرین دما بین ۹ تا ۱۲ درجه سانتیگراد بوده است.

وظیفه افزود: پیش‌بینی می‌شود فردا با افزایش دما در همه این مناطق روبه‌رو باشیم؛ اما از روز جمعه و شنبه شاهد افت دما خواهیم بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی افزود: از روز یکشنبه و دوشنبه موج جدیدی وارد کشور می‌شود که استان کرمانشاه و مناطق غربی را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و انتظار می‌رود از یک‌شنبه شب ۲۸ آبان و روز دوشنبه ۲۹ آبان شاهد بارش باران در مناطق زلزله زده باشیم.

وظیفه در پایان تاکید کرد: از روز یکشنبه در کشور عراق شاهد وزش باد هستیم که ممکن است این مسئله در مناطق مرزی ایران و مناطق زلزله زده، موجب ایجاد گرد و غبار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز