خبرگزاری کار ایران

واکنش رئیس شورا به دسترس نبودن گزارش‌های سازمان بازرسی؛

گزارش‌های سازمان بازرسی درباره شهرداری در دسترس‌اند/ دریافتِ پاسخِ شهرداری به گزارش‌ها از دوره چهارم

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۵۶۶

رئیس شورای شهر با اشاره به در دسترس بودن همه گزارش‌های سازمان بازرسی کشور افزود: گزارشات به کمیسیون‌های مختلف شورا ارسال و خواسته شده پیگیری ‌های لازم صورت بگیرد و تا به حال از شهرداری پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در بیست و دومین جلسه شورای شهر تهران محسن هاشمی (رئیس شورای شهر) در واکنش به تذکر پیش از دستور محمد علیخانی درباره در دسترس نبودن برخی گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور درباره شهرداری و حضور مدیران متخلف در پست‌های بالای شهرداری گفت: همه این گزارش‌ها در دسترس هستند.

او ادامه داد: برخی از این گزارش‌ها مهر محرمانه دارند اما همه اعضای شورا می‌توانند به آنها دسترسی داشته باشند. این گزارشات به شهرداری و مقامات مربوطه ارسال شده و پاسخ‌های لازم داده می‌شود.

رئیس شورای شهر با اشاره به در دسترس بودن همه گزارش‌ها افزود: گزارشات به کمیسیون‌های مختلف شورا ارسال و خواسته شده پیگیری‌های لازم صورت بگیرد اما تا به حال از شهرداری پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

او ادامه داد: البته شهرداری تهران در مورد گزارش‌های سازمان بازرسی کل کشور در شهرداری تهران که مربوط به دوره چهارم بوده، دریافت شده است. بار دیگر می‌گویم که همه این گزارشات به صورت منظم در دسترس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز