خبرگزاری کار ایران

فرماندار قصر شیرین مطرح کرد:

مردم قصر شیرین همچنان با کمبود چادر مواجه هستند/آبرسانی از طریق تانکرهای سیار

asdasd
کد خبر : ۵۵۸۲۹۴

فرماندار قصر شیرین با اشاره به اینکه عمده‌ترین مشکل مردم در قصر شیرین، مساله اسکان است و امکانات هلال احمر در حد انتظار مردم ما نبود، گفت:‌ از وزیر کشور درخواست می‌کنیم که با توجه به وضعیت موجود، توجه ویژه ای به نسبت این منطقه صورت گیرد و کمک رسانی‌ها افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبری (فرماندار قصر شیرین) در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به اینکه همچنان در قصر شیرین مشکل اسکان وجود دارد، اظهار داشت: تعداد چادرها به اندازه کافی نیست و با توجه به تخریب 30 تا 40 درصدی منازل مسکونی، امکان اینکه مردم در منازل بمانند، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه عمده ترین مشکل مردم در قصر شیرین، مساله اسکان است و امکانات هلال احمر در حد انتظار مردم ما نبود، گفت:‌ از وزیر کشور درخواست می‌کنیم که با توجه به وضعیت موجود، توجه ویژه ای نسبت به این منطقه صورت گیرد و کمک رسانی‌ها افزایش یابد.

فرماندار قصر شیرین با بیان اینکه همچنان آب در قصر شیرین قطع است، افزود: در حال حاضر آب از طریق تانکرهای سیار میان مردم توزیع می‌شود. همچنین آب های بسته بندی شده نیز میان مردم در حال توزیع است. شرکت آب و فاضلاب در حال تلاش است که مشکل قطعی آب را حل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز