خبرگزاری کار ایران

سرهنگ رحمانی اعلام کرد:

جزییات تصادفات امروز جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور/۱۱ کشته و ۱۰ زخمی در حوادث رانندگی

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۵۰۲

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به جزییات تصادف زنجیره‌ای در استان کرمان گفت: تجاوز به چپ یک‌دستگاه پژو ٤٠٥، در جاده سیستان و بلوچستان باعث کشته شدن ٤ نفر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی با بیان اینکه تجاوز به چپ پژو ٤٠٥، در جاده سیستان و بلوچستان باعث کشته شدن ٤ نفر شد، گفت: تصادف بین یک‌دستگاه سواری پژو ٤٠٥ و پراید در جنوب استان سیستان و بلوچستان، منجر به کشته شدن ٤ نفر و مجروح شدن ٢ نفر دیگر شد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت ١٠ صبح دوشنبه اتفاق افتاده، گفت: به گزارش پلیس راه نیکشهر این تصادف در  کیلومتر ١٢٠ جاده اسپکه رخ داده است.

سرهنگ رحمانی، همچنین به تصادف بین یک دستگاه سمند و وانت تویوتا در شمال استان کرمان اشاره کرد و گفت: این تصادف در کیلومتر ٦٠ محور روستایی امیرآباد و ساعت ١٠:٣٠ صبح یکشنبه اتفاق افتاده و ٤ نفر کشته به جای گذاشته است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: علت این تصادف، انحراف به چپ سواری سمند بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در آذربایجان شرقی تصریح کرد: ساعت ٩:٣٠ صبح دوشنبه ، تصادف یک دستگاه وانت پیکان، سمند و ٢ دستگاه کامیون بنز در  کیلومتر ٥ محور سه راهی خلیفه کندی اتفاق افتاد که این تصادف ٢نفر کشته به جای گذاشته است.

او همچنین درباره تصادف یک دستگاه پژو پارس و دستگاه پراید در استان فارس گفت:  این تصادف در کیلومتر ٢٠ محور گچساران اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه پژوپارس و پراید باهم تصادف کرده اند. تصادف، ساعت ١٥:٣٠ یکشنبه روی داده که منجر به کشته شدت یک نفر و مجروح شدن ٤ نفر شده است. علت تصادف، انحراف به چپ راننده سواری پژوپارس بوده است.

سرهنگ رحمانی همچنین درباره تصادف دو دستگاه مینی‌بوس در همین استان گفت: ساعت ١٨ یکشنبه، تصادف ٢ دستگاه مینی بوس اویکو در کیلومتر ٣٠ جاده داراب ششده بین ٢ دستگاه مینی بوس اویکو منجر به مجروح شدن ٤ نفر شد. علت این تصادف، تغییر مسیر ناگهانی یکی از راننده‌های مینی بوس بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز