خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز صورت گرفت؛

بازداشت شرور قمه‌کش در مخفیگاهش

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۵۸۴

رییس پلیس پیشگیری پایتخت، ظهر امروز از دستگیری یکی از اراذل و اوباش محدوده مرتضی گرد، خبر داد و گفت: این متهم در حال فرار از راه پله های مخفیگاهش بود که دستگیر شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پلیس پایتخت، سرهنگ رضا بستو، ضمن اشاره به خبر فوق گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان ساکن محدوده مرتضی گرد، ضمن مراجعه به کلانتری 171 شهید مصطفی خمینی، از فعالیت ها و اقدامات یک شرور سابقه دار این محدوده شکایت کرده و اظهار داشتند که این فرد با اقدامات خود از شهروندان سلب آسایش کرده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و همچنین شکایت های انجام شده تیمی از ماموران تجسس واطلاعات این کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

طی بررسی های انجام شده مشخص شد که این متهم یکی از اراذل و اوباش سابقه دار این محدوده است که به تازگی از زندان آزاد شده و مجددا به سراغ اقدامات مجرمانه خود رفته است.

سرهنگ بستو، عنوان داشت: با این تفصیل ماموران روز گذشته مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و برای دستگیری به محل اعزام شدند و طی عملیاتی ضربتی موفق شدند این فرد را که با دیدن ماموران سعی داشت از راه بام خانه فرار کند در میان راه پله ها دستگیر کردند.

متهم به همراه سلاح سردی که همراه داشت به کلانتری منتقل شده و تحت بازجویی ها به جرایم خود مبنی بر حمل سلاح سرد، ارعاب و تهدید شهروندان، شرارت و زورگیری اعتراف کرد.

گفتنی است، این متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر تحقیقات به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز