خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خبر داد:

اجرای طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۳۱۵

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ از اجرای طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی و شهری و ارتقای امنیت شبانه پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در مراسم تشییع پیکر شهدای تفحص شده دفاع مقدس با سلام و درود به همه شهدای اسلام، انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: قطعا خبر آخرین شهیدان نیروی انتظامی را شنیده‌اید. خبر 110 شهید تفحص شده که به خانه برگشتند و 54 تن از آنها از پرسنل نیروی انتظامی بوده‌اند.

او با بیان اینکه این شهدا برای ناموس و آبروی این ملت قطعه قطعه شده‌اند، خاطرنشان کرد: این شهدا بعد از ده‌ها سال مشتی استخوان و پلاک شده و برای ما برگشته‌اند اما بدانند که مسیر آنها هنوز ادامه دارد و ما برای آرمانی که آنها در سال‌های دهه 60 رفتند و برنگشتند امروز هم می جنگیم و ایستاده‌ایم و نه از غیرت و رشادت و دلاوری ما کم شده است و نه از دشمنی دشمنانمان. ما نیز پای آرمان‌هایی که شهدا برای آن شهید شده‌اند خواهیم ایستاد و کوتاه نخواهیم آمد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه برگشت شهدا بعد از سال‌ها، انقلابی در دل، فکر و ذهن ما ایجاد کرد، تصریح کرد: این سوال ایجاد شده است که این جوانان رشید و مردان غیور به چه امیدی و چه حساب و انگیزه‌ای در عنفوان جوانی رفتند و قطعه قطعه شدند اما با عهدی که با خدا بستند و از میثاقی که با این نظام داشتند کوتاه نیامدند.

سردار رحیمی با درود به خانواده شهدا خاطرنشان کرد: امروز ما خیلی بهتر از سال‌های قبل درک می‌کنیم این مسیری که امام برای ما ترسیم کرده مسیر خدایی است چراکه تمامیت کفر هنوز بعد از سال‌ها در مقابل مسیری که امام ترسیم کرده ایستاده‌اند و مهم‌تر از همه اینها این است که امروز کسانی که در نوک دشمنی ما بوده‌اند امروز به خاک ذلت کشیده شده‌اند. کجاست صدام که می‌گفت ایران را یک هفته‌ای تسخیر می‌کند و کسانی که از او حمایت می‌کردند امروز در افکار عمومی چه جایگاهی دارند. حال آنکه امام راحل در دنیا و در نزد آزادیخواهان جهان چه جایگاهی دارد.

این مقام عالی انتظامی تاکید کرد: شهدا بدانید که این انقلاب که به برکت خون شما آبیاری شده است امروز به بلوغی رسیده که نه تنها در منطقه بلکه در دنیا اثرگذار است. نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک بازیگر اصلی امروز در دنیا حرف برای گفتن دارد تا جایی که تمام مستکبرین در مقابل این نظام همچنان می‌جنگند اما به لطف خدا در سوریه، لبنان و یمن شکست خورده‌اند و در همه جا پیروزی از آن نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی به عنوان تشکیلاتی قدرتمند برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های این نظام از نقطه صفر مرز تا قلب شهرها و روستاها قدرتمندانه ایستاده و هیچگاه علمی را که شهیدان بلند کرده‌اند بر زمین نگذاشته است.

او با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم رهروان خوبی برای شهیدان باشیم گفت: ما با شهیدان عهد می بندیم که با تمام توان و تا آخرین خون در مسیر اقتدار نظام جمهوری اسلامی گام خواهیم برداشت و در تهران بزرگ شبانه‌روز اجازه نخواهیم داد تا دشمن به اقدامات خود و به اهدافش برسد.

سردار رحیمی با اعلام خبر طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی و شهری گفت: از هفته آینده در راستای ارتقای امنیت شبانه تهران طرح ویژه انضباط بخشی شبانه ترافیکی و شهری را در پایتخت و در شب‌ها با حضور کلیه یگان‌های انتظامی از جمله کلانتری‌ها، یگان‌های امداد و... اجرا خواهیم کرد تا همان‌طور که در روزها امنیت داریم در شب‌ها هم این امنیت برقرار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز