خبرگزاری کار ایران

بامداد امروز رخ داد؛

آتش‌سوزی در جنگل‌های ابر/اطفای حریق ازسوی نیروهای امدادی ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۰۰۵

بامداد امروز جنگل‌های ابر دچار آتش‌سوزی شد. تیم‌های اطفای حریق هم اکنون در مناطق شیرین آباد جنگل ابر شاهرود و دشت شاد و تلوبین میامی مستقر شده‌اند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حریق در محدوده جغرافیایی استان گلستان منطقه علی آباد کتول رخ داده ولی مدیریت اطفای این حریق برعهده یگان حفاظت از منابع طبیعی استان سمنان قرار گرفته است.

ابوالفضل صیادجو (مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان) گفته است: این حریق از بامداد امروز آغاز شده و یگان حفاظت هم اکنون مشغول اطفای حریق و لکه‌گیری برای جلوگیری از سرایت آتش هستند.

صیادجو افزود: سه شب پیش هم بر اثر بی‌احتیاطی گردشگران، حدود هزار متر مربع از جنگل ابر دچار حریق شده بود که با تلاش مردم و ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی اطفا شد ولی به علت وجود برگ‌های خشک در کف جنگل، دوباره آتش شعله گرفته است.

 تیم‌های اطفای حریق هم اکنون در مناطق شیرین آباد جنگل ابر شاهرود و دشت شاد و تلوبین میامی  مستقر شده‌اند.

کاشیان (مدیرکل روابط‌عمومی سازمان محیط‌زیست استان سمنان) نیز در گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار داشت: بخش غربی جنگل ابر که در استان گلستان قرار دارد دچار آتش‌سوزی شده است که با کمک نیروی امدادی در حال مهار است.

او ادامه داد: جنگل ابر در منطقه البرز مرکزی و در نزدیکی روستای ابر (شاهرود)؛ تقریباً مرز استان سمنان و استان گلستان واقع شده است.

کاشیان افزود: این حادثه در حال پیگیری است و اخبار تکمیلی با آن متعاقبا ارسال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز