خبرگزاری کار ایران

فرنوش نوبخت خبر داد:

کاهش سر فاصله گذر حرکت قطارهای خط ۳ متروی تهران

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۶۱۸

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تاکید کرد: در خط ۳ متروی تهران، فاصله گذر حرکت قطارها در بخش شمالی این خط به ۱۰ دقیقه کاهش یافت.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت با اشاره به اینکه پیش از این فاصله گذر حرکت قطارهای مترو در خط ۳ حدفاصل ایستگاه‌های خواجه عبدالله انصاری تا قائم، ۱۸ دقیقه یکبار بود، گفت: اکنون با تمهیداتی که انجام شده است، فاصله گذر در این مسیر نیز به ۱۰ دقیقه کاهش یافته است.

وی ادامه داد: اکنون حرکت قطارها در خط ۳ به صورت یکپارچه انجام می‌شود و تمامی قطارها از ایستگاه آزادگان تا ایستگاه قائم و بالعکس با فاصله گذر ۱۰ دقیقه حرکت خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه اضافه کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران در تلاش است در آینده با تامین واگن‌های بیشتر فاصله گذر حرکت قطارها به خصوص در خطوط ۳ و ۴ مترو را کاهش دهد.

نوبخت با تاکید بر اینکه مترو ستون حمل و نقل عمومی درون شهری است، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما تمهیداتی را در نظر داریم تا با کاهش سر فاصله حرکت قطارها و افزایش ظرفیت متروی تهران در جهت کاهش آلودگی هوا و ترافیک تهران گامی موثر برداریم تا شهروندان بتوانند با آسایش بیشتر از این وسیله پاک و ایمن استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز