خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر تهران:

منطقه ۲۲ محروم‌ترین منطقه تهران به لحاظ سرانه‌های آموزشی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۵۲۹

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهر تهران ری تجریش گفت: به موجب قاعده 7030 کمیسیون ماده 5 قرار بود 70 درصد املاک و اراضی منطقه 22 که غالبا بالای هزار متر هستند برای تامین سرانه‌های هفتگانه در اختیار شهر و 30 درصد آن به موجب زیرپهنه‌های طرح تفصیلی مورد ساخت و ساز قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد سالاری (رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران) در واکنش به گزارش مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در صحن شورای شهر بیان داشت: منطقه 22 یکی از محروم‌ترین مناطق تهران از لحاظ سرانه‌های آموزشی است متاسفانه امروز مدارس شهر تهران به لحاظ فرسودگی نسبت به کل کشور وضعیت وخیمی دارد و وضعیت سرانه‌های آموزشی آن بغرنج است.

وی افزود: با توجه به وجود گسل‌ها زلزله خیر بودن بافت‌های فرسوده تهران یک شهر ناایمن است و اماکن درمانی و آموزشی آن باید دارای کاربرد به عنوان جایگاه مدیریت بحران باشند اما متاسفانه خود اماکن آموزشی و درمانی از نظر مقاوم‌سازی وضعیت اسفناکی دارند.

سالاری گفت: ساختمان‌ها و اماکن عمومی ازجمله نمادهای ارزشمند و هویت بخش یک شهر هستند اما شاهد این هستیم که در ساخت و ساز این اماکن قواعد ساخت وساز هم رعایت نمی‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز