خبرگزاری کار ایران

محور خسروی برای تردد زائران اربعین بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۷۷۱

رییس پلیس راهور ناجا گفت: محور خسروی برای تردد زائران اربعین بازگشایی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری؛ رییس پلیس راهور ناجا در پنجاه و نهمین جلسه کمیته هماهنگی طرح های ویژه ترافیکی گفت: محور خسروی برای تردد زائران امسال بازگشایی شده است.

در ادامه سردار محمد حمیدی؛ رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به اینکه ترددها در شهریور سال 96، 2 برابر افزایش داشته گفت: در ۶ ماهه امسال ۱۰ درصد افزایش سفرها را داشته ایم. همچنین در ۶ ماهه امسال ۳۳ نفر کاهش تلفات داشتیم.

او ادامه داد: خوزستان، قم، البرز و اصفهان بیشترین کاهش تصادفات جاده ای را داشتند و کرمان شمال، کرمان جنوب، گلستان، خراسان شمالی، گیلان استانهایی بودند که شمار تلفات در آنها بوده است.

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: امسال ۵۷ درصد تصادفات برونشهری سواری بوده اند و تصادفات اتوبوس ها امسال کاهش داشته است البته در ساعت ۱۶ تا ۲۰ بیشترین تصادفات جاده ای را داشته ایم.

سردار حمیدی با اشاره به افزایش تردد از مرزهای شلمچه، مهران و چزابه گفت: امسال با بازگشایی مرز خسروی افزایش ترددها را شاهد خواهیم بود.

او خاطر نشان کرد: اربعین سال گذشته ۳۰ درصد معادل ۷۳ نفر افزایش کشته های تصادفات را داشتیم که بیشترین تصادفات مرگبار اربعین مربوط به بازگشت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز