خبرگزاری کار ایران

انتقاد از دستور جلسات شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۵۷۵

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به دستور جلسات این شورا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی الویری در جلسه امروز شورای شهر تهران در واکنش به گزارش ارائه شده توسط محمد علیخانی؛ رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک درباره برنامه‌های کلان این کمیسیون به دستور جلسه شورا انتقاد کرد و گفت:‌ چه لزومی دارد وقتی بسیاری از موضوعات مهم باقی مانده است گزارشی در مورد چشم اندازها، رویکردها و برنامه‌های کلان کمیسیون حمل و نقل داشته باشیم.

او ادامه داد: جلسات شورا غنی نیست و اگر موضوع برای مطرح کردن نداریم چه لزومی دارد که در ماه هشت جلسه برگزار کنیم در حالی که می‌توانیم دو جلسه داشته باشیم، بهتر است اجازه دهید تا کمیسیون‌ها فعال شوند تا برای جلسات شورا خوراک تهیه شود.

ابراهیم امینی نائب رئیس شورای شهر که در غیاب محسن هاشمی ریاست جلسه شورا را بر عهده داشت در واکنش به انتقادهای الویری گفت: ارائه چشم انداز و برنامه کمیسیون‌ها در صحن شورا دارای اهمیت است چرا که اعضای شورا باید بدانند که چه اتفاقی دردیگر کمیسیون‌ها می‌افتد.

مجید فراهانی عضو دیگر کمیسیون برنامه وبودجه نیز در موافقت با الویری گفت: از پنج جلسه متوالی هفته گذشته انتخاب نمایندگان شورا در کمیته‌ها و سازمان‌ها به تعویق افتاده است چرا وقتی انتخاب‌های مهم باقی مانده است دستور جلسات دیگری در صحن ارائه می‌شود.

همچنین صدراعظم‌نوری، به 50 طرح و لایحه در شورای چهارم اشاره کرد که حتی برای بررسی به صحن نیامدند.

مرتضی الویری، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا در این باره گفت: در شورای شهر تهران باید روال و جلسات پیگیری شود چراکه در آغاز دوره جدید مجلس تمام طرح ها و لوایح نیمه کاره که در گذشته  باقی مانده کنار گذاشته می شود. مگر اینکه خود معاونت و سازمان‌ها مجددا مطرح کنند، یا 15 عضو  مجلس آن را مجددا امضا کنند تا دوباره در دستور کار قرار گیرد وگرنه همه طرح ها و لوایح کنار گذاشته می شود.

 محسن هاشمی، رئیس شورای نیز در واکنش به تذکر صدراعظم نوری گفت: درمورد این طرح ها و لوایح باقی مانده در جلسه هیات رئیسه در روز چهارشنبه بحث خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز