خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

دستگیری باند حرفه‌ای سارقان طلا و کیف

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۷۱

رئیس پلیس پایتخت صبح امروز از دستگیری اعضای باند ۸ نفره سارقان طلا و کیف خبر داد و گفت: اعضای این باند دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت هستند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی بیان داشت: در پی وقوع سرقت‌های به عنف، طلا و کیف در سطح شهر تهران و بازار زرگران به شیوه زورگیری و ضرب و جرح مالباختگان موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شد افزود:با توجه به بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سارقان زورگیر، خریداران و فروشندگان طل و مسکوکات را که از شهر های مختلف کشور به بازار تهران مراجعه و طلاها و سنگ های قیمتی خود را با کیف جابجا می کردند  راشناسایی و آنان را تعقیب و در یک فرصت مناسب با توسل به زور و بعضا مجروح نمودن آنها اقدام به سرقت کیف حاوی طلاجات آنها می کردند.

رئیس پلیس پایتخت عنوان داشت: با پایش های تخصصی صورت گرفته مشخص شد تعدادی از سارقان حرفه ای سابقه دار پس از رهایی از زندان به سرکردگی فردی به نام غلام – ش اقدام به تشکیل باند کرده و علاوه بر سرقت های طلاو کیف به صورت گسترده اقدام به سرقت دلار و ارز خارجی هم می کنند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با اقدامات اطلاعاتی و تلاش های صورت گرفته ۸ نفر  اعضا این باند دستگیر شدند بیان داشت: افراد دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، سرقت به عنف و شرارت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز