خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد:

افزایش گشت های پلیس آگاهی در ایام هفته ناجا/ کنترل و نظارت مجرمان در استان های جرم خیز

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۳۱۷

رئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی از افزایش گشت های پلیس آگاهی در ایام هفته ناجا خبر داد و گفت: در استان های جرم خیز، مجرمان سابقه دار تحت کنترل و نظارت پلیس قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدرضا مقیمی"ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: پلیس آگاهی ناجا یکی از پلیس های تخصصی نیروی انتظامی است که در اهداف کاری خود سعی کرده با تلاش بسیار و با جهاد گونه رفتار کردن کارکنان خود، اولویت هایی که ابتدای سال تعریف شده را بتواند به نحو احسن به آن دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه یکی از عوامل موفقیت پلیس، همکاری بسیار صمیمانه مردم است، افزود: دیدار مسئولان پلیس آگاهی ناجا با مردم در مرکز ملاقات های مردمی از برنامه های هفته ناجاست که به مشکلات آنها رسیدگی می شود.

سردار مقیمی، نکوداشت و تجلیل از کارآگاهان برتر سراسر کشور را از برنامه های مهم پلیس آگاهی عنوان و بیان کرد: در این مراسم به کارآگاهان برتر از سوی جانشین فرماندهی ناجا لوح تقدیر کارآگاهی اهداء شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ساعات کاری مرکز تشخیص هویت در سراسر کشور در این ایام مضاعف می شود، تصریح کرد: افتتاح آزمایشگاه ادله الکترونیک جنایی در سالن همایش مرکز تشخیص هویت با حضور رئیس پلیس آگاهی برگزار می شود.

وی به برگزاری نشست صمیمی با کارکنان وظیفه در هفته ناجا اشاره و بیان کرد: روسا و معاونان پلیس آگاهی نیز به مناسبت این ایام در برنامه های تلویزیونی و رادیویی درباره وظایف این پلیس و همچنین توصیه های انتظامی حضور پیدا می کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در این ایام گشت های پلیس آگاهی افزایش پیدا می کنند، گفت: در استان های جرم خیز، مجرمان سابقه دار تحت کنترل و نظارت قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: طرح های مبارزه با قاچاق کالا و سرقت های خرد و وسایل نقلیه و داخل خودرو که بیشتر از سایر جرایم صورت می گیرد، اجرا می شود.

سردار مقیمی گفت: بروشور، پلات و بنر با محتویات هشدارهای انتظامی در ایام هفته ناجا در مراسم نماز جمعه، مدارس، دانشگاه ها و ارگان های دولتی توزیع می شود.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: کارشناسانی به نشست های تخصصی با محوریت هشدارهای انتظامی درباره جلوگیری از سرقت، جعل و کلاهبرداری، قاچاق و همچنین جرایم جنایی در مدارس سراسر کشور (در مقطع دبیرستان)، دانشگاه ها و نیز نماز جمعه اعزام می شوند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا از دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی را سرکشی به خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران پلیس آگاهی در سراسر کشور عنوان کرد و گفت: ضمن سرکشی و بازدید از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، لوح تقدیر و هدایایی نیز به هریک از آنها در استان ها و همچنین تهران تقدیم می شود.

سردار مقیمی با اشاره به اینکه پلیس آگاهی ناجا توفیقات به دست آمده خود را مرهون خانواده های کارکنان می داند، خاطرنشان کرد: تلاشی که همسران پرسنل در منزل برای فراهم کردن محیطی امن و آرام می کنند تا آنها بتوانند با صعه صدر به صورت شبانه روزی در محل کار خود آماده شوند، باعث رشد چشمگیر این پلیس در همه ابعاد است که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز