خبرگزاری کار ایران

با حکم معاون بهداشت؛

قائم‌مقام معاونت بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۸۰

با حکم معاون بهداشت وزارت‌بهداشت، قائم‌مقام معاونت‌بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه منصوب شد.

به گزارش ایلنا، متن حکم علیرضا رئیسی خطاب به محمد شریعتی به این شرح است:

جناب آقای دکتر محمد شریعتی

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران

با سلام و احترام

توسعه و تقویت نظام مراقبت‌های اولیه سلامت، مهم‌ترین راهبرد وزارت بهداشت در دولت دوازدهم و یکی از تکالیف قانونی به‌منظور فراهم ساختن زمینه بهره‌مندی عادلانه مردم از خدمات سلامت است. به همین دلیل مقام محترم وزارت در برنامه‌ای که به مجلس محترم ارائه نمودند، بر نهادینه‌سازی خدمات برنامه تحول نظام سلامت، پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر و استقرار نظام ارجاع تاکید نمودند.

با عنایت به این مهم و با توجه به تعهد، تخصص و تجربه‌های ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به سمت قائم‌مقام معاون بهداشت و رئیس مرکز مدیریت شبکه منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به ایزد منان و بهره‌گیری از توان فنی و کارشناسی همکاران آن مرکز و دیگر نیروهای متخصص و متعهد و باتجربه و با بهره‌گیری از اسناد بالادستی و برنامه‌های کشوری نظیر سیاست‌های کلی نظام سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه ششم توسعه، برنامه تحول نظام سلامت و برنامه ارائه شده توسط مقام عالی وزارت به مجلس شورای اسلامی و امثالهم در جهت ارتقای سلامت جامعه و انجام ماموریت‌های زیر موفق باشید.

مشارکت فعال در نهادینه‌سازی برنامه تحول حوزه بهداشت با اولویت خدمات پیشگیری و ارتقای سلامت و نظارت بر اجرای دستورالعمل اجرائی برنامه پزشک خانواده و بیمه روستایی.

استقرار نظام ارجاع با بهره‌گیری و تقویت زیرساخت‌های نظام شبکه و پرونده الکترونیک سلامت.

تقویت و تکمیل نظام شبکه بهداشت و درمان کشور براساس طرح گسترش، فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی به‌روز نمودن آن با اولویت مناطق محروم و عشایر.

توسعه و تقویت مدیریت منابع شبکه به‌ویژه فراهم نمودن ساز و کار لازم برای دسترسی به اطلاعات به‌روز نیروی انسانی، فضای فیزیکی و منابع مالی و برنامه‌ریزی جاری در شبکه.

تقویت، توسعه و ارتقای مراکز آموزش به‌ورزی.

تسریع در ادغام برنامه‌های سلامت در شبکه مراقبت‌های اولیه.

تقویت نظام‌مند نظارت و پایش از فعالیت‌های مدیریت نظام شبکه.

دکتر علیرضا رئیسی

معاون بهداشت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز