خبرگزاری کار ایران

توسعه خدمات الکترونیکی، رویکرد سازمان وظیفه عمومی در هفته ناجا

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۹۴۹

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: تغییر در فرآیند معافیت ها ازجمله ایجاد سامانه ثبت اینترنتی مجوز خروج از کشور، تسریع و تسهیل درارائه خدمات به مشمولان و کاهش حجم مراجعات را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "بهرام نوروزی "بیان داشت:سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و ماموریتی که به عهده دارد یکی از مجموعه های ناجا ست که ارتباط بسیار گسترده با بدنه جامعه و جوانان دارد و به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده های آنان در ارتباط است .

وی افزود: با توجه به حجم گسترده مراجعات ، تلاش ما براین است تا با بهره مندی ازتکنولوژی ها و امکانات نوین،بتوانیم خدمات بهتری به مشمولان ارائه دهیم.

این مقام مسئول از راه اندازی سامانه ثبت اینترنتی مجوز خروج از کشور در سراسر کشور خبرداد وگفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات و تسهیل و تسریع در انجام امور وظیفه عمومی،سامانه اینترنتی صدور مجوز خروج از کشور  برای دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه در سراسر کشور راه اندازی شد.

وی در ادامه افزود: متقاضیان می توانند با ورود به درگاه خدمات الکترونیک انتظامی به نشانی evazifeh.epolice.ir و یا epolice.ir نسبت به ثبت اطلاعات لازم اقدام و درصورت تایید اطلاعات توسط دانشگاه و یا حوزه علمیه ، نسبت به پرداخت ودیعه خروج از کشور از طریق درگاه بانکی اقدام کرده که در نهایت مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی صادر و به سامانه گذرنامه منتقل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز