خبرگزاری کار ایران

فراخوان آموزش و پرورش درباره اردو‌های دانش‌آموزی

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۸۸۳

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از صاحب‌نظران تعلیم و تربیت خواست نقطه نظرات خود را درباره افزایش ایمنی اردو‌های دانش‌آموزی تا پایان مهرماه ۹۶ به این معاونت ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، در این فراخوان آمده است: «با عنایت به اهمیت برگزاری اردو و ضرورت آن در تحقق تربیت جامع و متوازن، این فعالیت همیشه کانون توجه برنامه‌ریزان و دست‌اندرکاران نظام آموزش و پرورش کشور بوده است.

بر این اساس، به منظور برگزاری اردو‌هایی اثربخش و با ضریب ایمنی بالا، دستورالعمل‌هایی در سال‌های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، تدوین و به تدریج کامل‌تر شده است.

آخرین ویرایش این دستورالعمل، در سال ۱۳۸۹ تنظیم و ابلاغ شده است. اینک که نسخه جدید این دستورالعمل، در دست بررسی و تصویب ن‌هایی است، از تمامی صاحب‌نظران عرصه تعلیم و تربیت خصوصاً فرهنگیان عزیز شاغل و بازنشسته دعوت می‌شود در تدوین ن‌هایی این دستورالعمل، با محوریت پرسش زیر، مشارکت فرمایید:

چگونه می‌توان ضریب ایمنی اردو‌های دانش‌آموزی را افزایش داد؟

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن مراجعه به آدرس اینترنتی http://medu.ir پیش‌نویس دستورالعمل جدید را دریافت و نظرات تکمیلی و اصلاحی خود را به آدرس پستی اکترونیکی moavent.pt@medu.ir ارسال کنند.

مهلت ارائه نظر: ۳۰ مهر ماه ۹۶

ضمناً از ارائه کنندگان نظرات بدیع و کاربردی، به نحو شایسته تقدیر به عمل خواهد آمد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز