خبرگزاری کار ایران

اصغری به ایلنا خبر داد:

احتمال وقوع سیل در جنوب کشور/ کاهش دمای تهران طی روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۵۳۵۷۸۶

کارشناس سازمان هواشناسی از رشد ابر، رگبار و رعد و برق در بعدازظهر امروز و فردا در بوشهر، هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با هشدار درباره وضعیت آب و هوایی کشور گفت: برای امشب به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب رگبار موقتی باران گاهی با رعد و برق برای مناطق جنوبی و نیمه‌غربی استان فارس، برخی مناطق استان کهکیلویه و بویراحمد، مناطق شمالی و نیمه شرقی استان بوشهر و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: فردا عصر و اوایل شب مناطق جنوب و غربی فارس، مناطقی از کهکیلویه و بویراحمد، مناطق شمالی و شرقی بوشهر تحت تاثیر رگبارهای موقتی باران به شکل ناگهانی قرار می‌گیرند که روان‌آب حاصل آن از می‌تواند سیلاب‌های محلی در مسیل‌ها ایجادکند.

این کارشناس هواشناسی یادآور شد: توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه این مناطق عشایرنشین هستند برای جلوگیری از خسارات احتمالی بر اثر روان‌آب‌ها در بازه زمانی بعدازظهر تا اوایل شب امروز و فردا آمادگی لازم برای مقابله با مشکلات احتمالی را داشته باشند.

اصغری درباره وضعیت آب‌وهوای تهران برای روزهای آینده اظهار داشت: در تهران روند کاهش دما را از روز یکشنبه شاهد خواهیم بود. روزهای یکشنبه و دوشنبه در تهران کاهش نسبی دما را خواهیم داشت و صبح دوشنبه و سه‌شنبه نیز تهران با کاهش دما همراه خواهد بود ضمن اینکه در روز یکشنبه آسمان تهران نیمه‌ابری همراه با وزش باد خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز