خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

استفاده از تجربیات پیشکسوتان، در گفتمان‌سازی تحول در آموزش و پرورش مؤثر است

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۹۴۱

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: استفاده از تجربیات گران‌سنگ پیشکسوتان، می‌تواند در گفتمان سازی تحول در آموزش و پرورش مؤثر باشد.

به گزارش ایلنا، سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، در آیین نکوداشت پیشکسوتان و مدیران اسبق روابط عمومی آموزش و پرورش که در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، با بیان اینکه نباید خدمات مدیران اسبق بخش‌های مختلف آموزش و پرورش را نادیده بگیریم، اظهار داشت: استفاده از تجربیات گرانسنگ پیشکسوتان می‌تواند در گفتمان سازی تحول در آموزش و پرورش مؤثر باشد.

وی افزود: تکریم پیشکسوتان و مدیران اسبق آموزش و پرورش، جزئی از آموزه‌های دینی و ملی ما ایرانیان است و همواره باید از ظرفیت فکری، علمی و خدمات مؤثر این افراد به نحو شایسته‌ای استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آموزش و پرورش همواره در مقایسه با سایر بخش‌های اجرایی کشور، مظلوم و مهجور بوده است، اظهار داشت: گستردگی وظایف و پراکندگی جامعه مخاطبان آموزش و پرورش، به‌ شکلی است که نمی‌توان این وظایف و امکانات را با دیگر دستگاه‌های اجرایی کشور مقایسه کرد و از این بابت، باید بخش اطلاع رسانی و ارتباطات را تقویت‌کنیم تا بتوانیم خدمات یک میلیون معلم و بیش از ۱۳ میلیون دانش‌آموز که در پهنه وسیع کشور فعالیت می‌کنند را به جامعه معرفی کنیم.

بطحایی ادامه داد: آموزش و پرورش تأثیرات زیادی بر شئونات اجتماعی و مخاطبان جامعه دارد و باید با استفاده از فناوری‌های نوین و سیستم‌های ارتباطی جدید، بتوانیم باعث اعتلای فرهنگ جامعه از طریق نیل به اهداف کلان آموزش و پرورش شویم.

وی افزود: امیدواریم در دوره جدید فعالیت مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، با استفاده از تجربیات پیشکسوتان این حوزه، شاهد موفقیت‌های بزرگ در انجام رسالت‌های اخیر امر تعلیم و تربیت باشیم.

در این مراسم، وزیرآموزش و پرورش از مدیران اسبق روابط عمومی چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز