خبرگزاری کار ایران

رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

خوابگاه‌ها رتبه‌بندی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۸۷۴

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از رتبه‌بندی خوابگاه‌ها خبر داد و گفت: طبق این گزارش 38 درصد از خوابگاه‌ها رتبه چهارم و پنجم را دارند.

به گزارش ایلنا، ذوالفقار یزدان‌مهر مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: رتبه‌بندی خوابگاه‌های دانشجویی دولتی و همچنین رتبه‌بندی تغذیه دانشجویان و غذای دانشگاه‌ها از کارهای بسیار مهمی بود که توسط صندوق رفاه دانشجویان انجام شد.

او ادامه داد: در رابطه با رتبه‌بندی خوابگاه‌های دانشجویی قرار بر این شده تا قیمت خوابگاه‌ها براساس رتبه خوابگاه تعیین و قیمت هر خوابگاه براساس رتبه‌ای که دارد مشخص شود. ما همه خوابگاه‌های دانشجویی دولتی را از بین صفر تا ۱۰ رتبه‌بندی کردیم و با توجه به امتیازاتی که خوابگاه‌ها کسب کردند آنها را در ۵ کلاس یا طبقه تقسیم‌بندی کردیم.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: با اجرای رتبه‌بندی خوابگاه‌های دانشجویی آنها هم مانند هتل‌هایی که ستاره دارند، در ۵ کلاس طبقه‌بندی شدند و نرخ خوابگاه هم براساس، امکانات آن، نوع شهر و رتبه‌ای که دارد، تعیین شد. بر اساس این رتبه بندی ۳۸ درصد از خوابگاه‌های دانشجویی در رتبه ۴ و ۵ و سی درصد از خوابگاه‌های دانشجویی در رتبه ۳ و مابقی در رتبه ۱ و ۲ قرار داشتند.

او افزود: برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی و تعمیر و تجهیز آنها صورت گرفته تا خوابگاه های رتبه پایین به رتبه‌های بالا ارتقا یابند.

یزدان‌مهر با اشاره به آمادگی خوابگاه‌های دانشجویی برای استقبال از دانشجویان در سال تحصیلی جدید، گفت: خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان امسال به کارگاه‌های تعمیر و تجهیز تبدیل شدند و حداکثر تا مهر ۵۰۳ خوابگاه دانشجویی به رتبه‌های بالاتر ارتقا پیدا خواهند کر د.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز