خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در شهریار

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۵۴۳

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف یک تن و۲۰ کیلوگرم موادمخدر در یک عملیات ویژه و افزایش ۱۰۰ درصدی کشف مواد نسبت به سال گذشته در غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محسن خانچرلی" با اعلام این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فعالیت مشکوک یک باند بزرگ قاچاق موادمخدر در شهرستان شهریار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام تحقیقات میدانی و کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند مخفیگاه قاچاقچیان را در شهرک وائین شهرستان " شهریار " مورد شناسایی قرار دهند.

وی بیان داشت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ویژه وارد مخفیگاه قاچاقچیان شده  و سه قاچافچی را دستگیر کردند.

به گفته  فرمانده انتظامی غرب استان تهران ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک تن و ۲۰ کیلوگرم تریاک کشف کرده و سه دستگاه خودرو را نیز توقیف کردند.

وی با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی کشف موادمخدر نسبت به سال قبل ، خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز