خبرگزاری کار ایران

ملاحظات امنیتی از اولویت‌های ناجا در اربعین امسال/جلوگیری از تردد زائران فاقد مجوز در دستور کار ناجا

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۸۱۲

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی، ملاحظات امنیتی را از اولویت های ناجا در اربعین امسال اعلام کرد و گفت: خط قرمز ناجا و سایر دستگاه‌های امنیتی، جلوگیری از تردد زائران فاقد مجوز در اربعین است که این موضوع به جد در دستور کار نیروی انتظامی می‌باشد.

به گزارش ایلنا، سردار " فتحی زاده" در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران، گفت: نیروی انتظامی همزمان با پایان مأموریت اربعین در سال گذشته، جلسات هماهنگی و برنامه ریزی برای اربعین ۹۶ را آغاز کرد.

وی ادامه داد: ملاحظات امنیتی از اولویت های ناجا در اربعین امسال است به نحوی که طرح های ویژه‌ای در همین راستا در رده‌های ماموریتی نیروی انتظامی طراحی و تدوین شده که به مرحله اجرا در می‌آید.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به پیش‌بینی افزایش جمعیت زائران در اربعین امسال، گفت: نباید اداره جمعیت و ارائه خدمات به زائران، ما را از تهدیدات امنیتی غافل کند.

وی با تأکید بر مدیریت صحیح جمعیت در اربعین پیش رو، گفت: خط قرمز ناجا و سایر دستگاه‌های امنیتی، جلوگیری از تردد زائران فاقد مجوز در اربعین است که این موضوع به جد در دستور کار نیروی انتظامی می باشد.

سردار فتحی زاده با اشاره به اینکه امسال کنترل ها از مبدا حرکت زائران آغاز می شود و تا شهر ایلام و پایانه مرزی مهران ادامه دارد، گفت: در همین راستا، طرح کنترل جمعیت تدوین شده است.

وی با تاکید بر آماده‌سازی زیرساخت‌ها در حوزه جاده، گفت: بایستی چالش‌ها و نواقص سال‌های قبل مورد بازبینی قرار بگیرد و برای ارائه خدمات مناسب‌تر به زائران در مدت باقیمانده ، مرتفع شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایان با اشاره به راه اندازی قرارگاه فرعی اربعین در مهران، بر لزوم فرهنگ‌سازی در بین مردم برای تهیه گذرنامه و دیگر موارد قانونی جهت شرکت در کنگره عظیم اربعین تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز