خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت دربازدید از آشپزخانه زین مدینه عنوان کرد:

مهمترین اولویت سازمان حج سلامتی زائرین ایرانی

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۰۵۶

حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت امروز در هفتمین روز حضورش در مدینه منوره از آشپزخانه زین مدینه منوره بصورت سرزده بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایلنا، حمید محمدی صبح امروز جمعه ۲۰ مردادماه با حضور در آشپزخانه زین مدینه منوره، از نزدیک روند فعالیت و اقدامات انجام شده را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس سازمان حج و زیارت در جریان این بازدید ضمن اخذ گزارش از مدیر آشپزخانه و مسئولین بخش‌های مختلف با ذکر مواردی کاربردی در حوزه‌های مربوطه به حساسیت و اهمیت بالای کار آشپزخانه‌های ایرانی در کشور عربستان اشاره داشت و بر رعایت حساسیت‌ها در کلیه مراحل تهیه اقلام، طبخ و رساندن غذای سالم به زائر تاکید نمود.

حمید محمدی مهم‌ترین مسئله را در سفر سلامتی زائر عنوان کرد که مجموعه خدمتگزاران اعزامی می‌بایست بر این موضوع مهم تلاش نمایند تا زائرین بتوانند بهترین کسب فیض و معنویت را در سفر داشته باشند و سیاست سازمان حج و زیارت بر اهمیت طبخ غذایی سالم و مناسب برای زائران ایرانی و افزایش هر چه بیشتر کیفیت غذای تهیه شده در آشپزخانه‌های مرکزی است.

مدیر کل حراست سازمان حج و زیارت نیز که باتفاق سرپرست روابط عمومی سازمان و رئیس ستاد مدینه منوره در این بازدید ریاست سازمان را همراهی می‌کردند از حضور نماینده حراست سازمان در کلیه آشپزخانه‌های پخت متمرکز زائران ایرانی خبر داد که وظایف محوله از سوی حراست سازمان را منجمله نظارت کامل بر توزیع غذا و... را در این آشپزخانه‌ها دنبال می‌کنند.

حسین صمدی مدیر آشپزخانه زین مدینه منوره از پخت حدود ۷ هزار غذا در این آشپزخانه گزارش داد که این مهم با ۳۲ نیروی کارآمد در حال انجام است و با همکاری خوب مالک آشپزخانه زین نیز کم و کاستی‌های مربوطه در روزهای ابتدای رفع گردیده و الحمد الله هیچ مشکلی در حال حاضر نداریم.

ابوالقاسم درامامی مسئول بهداشت آشپزخانه زین نیز طی گزارشی به ریاست سازمان اعلام کرد همه اقلام وارد شده به آشپزخانه قبل از ورود به چرخه طبخ بررسی می‌گردد و مراحل مختلف میکروب زدایی و انگل زدایی و کنترل دمای لازم هی‌تر‌ها از آشپزخانه تا محل هتل‌ها و همچنین دمای انبار‌های مختلف بر اساس استاندارد‌های اعلامی بطور منظم و دقیق اجرایی می‌گردد.

لازم بتوضیح است طبق برنامه ریزی غذای گرم برای زائران ایرانی در حج سالجاری در مدینه منوره در دو آشپزخانه زین و دخیل طبخ و توزیع می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز