خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

نیازمند حمایت روحی و معنوی هستیم/دستگاه‌های زیادی برای مردم تولید بیماری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۴۹۸

وزیر بهداشت گفت: نیازمند حمایت معنوی و روحی در کابینه هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران با بیان اینکه در دولت یازدهم اقداماتی انجام شد و ما موظف هستیم به اشکالاتی که در آن وجود داشته توجه کنیم، اظهار کرد: معتقدم‌‌ همان طور که مشکلات را می‌بینید باید به توفیقات نظام افتخار کنید و با عدم بیان توفیقات مردم را ناامید نکنیم. نباید فقط سیاهی‌ها را دید همانطور که نباید فقط سفیدی‌ها را ببینیم.

او ادامه داد: دولت دوازدهم در آستانه تشکیل شدن است و نیاز دارد که جو آرامی در جامعه برقرار باشد. مردم از دعوا و متهم کردن مسئولان خوششان نمی‌آید و فقط کار می‌خواهند و دوست دارند مسئولان به آ‌ن‌ها فکر کنند و زندگی‌شان را وقف مردم کنند. این حق مردم است چرا که مردم بیش از انتظارشان در این مدت ظاهر شده‌اند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه دو سه هفته گذشته جو بسیار خوبی حاکم بود گفت: معتقدم برای موفقیت این فضا باید ادامه پیدا کند مردم گرفتاری‌های زیادی دارند اما کم توقع هستند اگر ببینید برایشان تلاش می‌شود حتی اگر به نتیجه نرسند راضی خواهند بود.

قاضی‌زاده با بیان اینکه مجلس نیز در رای اعتماد‌ها آنچه را که ضروری و لازم است انجام دهد گفت: امیدواریم کابینه زود‌تر معرفی شود و ما حمایت شویم چراکه کار در کابینه بسیار سخت است ما نیازمند حمایت روحی و معنوی هستیم که بخشی از این حمایت توسط رسانه‌ها تامین می‌شود ما در حوزه سلامت نیازمند کمک رسانه‌ها هستیم.

او ادامه داد: در دولت دوازدهم علاوه بر ادامه طرح تحول سلامت ارتقا بخشیدن به خدمات طرح تحول سلامت یکی دیگر از برنامه‌های ما است تا کاستی‌ها رفع شده و اشکالاتی که وجود دارد اصلاح شود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: امیدواریم از طریق نظام ارجاع به ماموریت اصلی‌مان که‌‌ همان پیشگیری است دست پیدا کنیم و با مدیران لایقی که انتخاب می‌کنیم اهدافمان را پیش ببریم. همچنین مهم‌ترین وظیفه ما مطالبه‌گری برای سلامت مردم است متاسفانه دستگاه‌های زیادی هستند که برای مردم تولید بیماری می‌کنند و باید به آن‌ها تذکر لازم داده شود در بخش صنعت غذا افراد سودجویی هستند که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند یا در حوزه سلامت روان نیز مشکلاتی را برای مردم ایجاد می‌کنند.

قاضی‌زاده با بیان اینکه ما در حوزه سلامت هیچ محدودیتی نداریم گفت: وظیفه ما خدمت کردن به مردم است اگر دوباره رای اعتماد بیاورم و دوباره خداوند توفیق خدمت به مردم را به من عنایت کرد امیدوارم کارنامه ما به نحوی باشد که برخی افرادی هم که از این نظام دلخورند به واسطه خدمات ما به نظام امیدوار‌تر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز