خبرگزاری کار ایران

پسر عمه و پسر دایی 16 ساله، سارقان یک میلیاردی

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۳۸

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری 2 سارق 16 ساله و کشف 70 فقره سرقت لوازم داخل خودرو به ارزشی نزدیک به یک میلیارد ریال در شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبرگزاری پلیس، سردار "روح الامین قاسمی" به تشریح جزئیات این مطلب پرداخت و اظهارداشت: در پی وقوع سرقت لوازم داخل خودرو و اعلام شکایت چند تن از شهروندان دامغانی مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو، مدارک شناسایی، وجه نقد، ضبط و باند و... کارآگاهان پلیس آگاهی، پیگیری ویژه خود را برای کشف این سرقت ها آغازکردند.

سردار قاسمی افزود: بررسی ها ادامه داشت تا این که همزمان با تحقیقات کارآگاهان، وقوع یک فقره سرقت نافرجام وسایل داخل خودرو به پلیس گزارش شد.

وی ادامه داد: سرانجام با بهره مندی از فناوری های نوین و شگردهای خاص پلیسی، کارآگاهان شعبه دوم مبارزه با سرقت موفق به کشف پرونده شدند.

این مسئول انتظامی گفت: عاملان این سرقت ها دو نوجوان 16 ساله دامغانی بودند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات های جداگانه دستگیرشدند و تحت بازجویی قرارگرفتند.

به گفته سردار قاسمی، این دو متهم، پسر عمه و پسر دایی هستند و با همدستی یکدیگر مرتکب 70 فقره سرقت وسایل داخل خودرو شده اند.

وی خاطرنشان کرد: ساعات خلوت روز و پاسی از شب، زمان انجام سرقت ها توسط این دو نوجوان بود که تفریح و رفع مشکلات مالی را انگیزه خود اعلام کرده اند.

سردار قاسمی، ارزش ریالی اموال به سرقت رفته در این پرونده را بالغ بر 970 میلیون اعلام و اضافه کرد: یک مالخر نیز در همین خصوص شناسایی و دستگیرشده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان تاکیدکرد: ارتکاب این گونه جرایم در سنین پایان، زنگ خطر و هشداری بسیار جدی برای خانواده ها ، دستگاه ها و نهادهای متولی امور فرهنگی و آموزشی به شمار می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز