خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در جمع خبرنگاران:

برای حضور در دولت آینده با من رایزنی نشده/ادامه گفت‌وگو با رییس‌جمهور برای حضور زنان در کابینه

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۴۶۳

معاون زنان و امور خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه هنوز کلیت ترکیب کابینه قطعی نشده است و رایزنی‌ها در این باره ادامه دارد، تاکید کرد: تقریبا این رایزنی‌ها در حال رسیدن به مراحل نهایی است و بی‌تردید تصمیم‌گیرنده نهایی در این باره نیز شخص رییس‌جمهور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه نشست هیات دولت و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در دولت دوازدهم با شما صحبتی انجام شده است؟ گفته می‌شود شما مسئولیت وزارت آموزش و پروش را نپذیرفته‌اید؟ گفت: در رابطه با آموزش و پرورش خیر.

هنوز با من گفت‌وگویی نشده است

او با بیان اینکه برای حضور در کابینه بعدی هنوز گفت‌وگویی با من انجام نشده است، اظهار داشت: تا زمانی که با من در این باره صحبتی نشده است، نمی‌توانم بگویم که در کابینه بعدی هستم یا خیر و باید منتظر ماند.

اخبار منتشرشده درباره مسئولیت‌هایم در دولت دوازدهم گمانه‌زنی است

معاون رییس‌جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه شنیده شده است که شما گفته‌اید علاقه‌مند به تداوم حضور در معاونت زنان و امور خانواده هستید. آیا این مساله صحت دارد، تصریح کرد: این مسائل گمانه‌زنی‌ رسانه‌ها است که نیت‌خوانی می‌کنند.

گفت‌وگوها با رئیس‌جمهور ادامه دارد

مولاوردی در پاسخ به این سوال که آیا با آقای روحانی برای حضور بیشتر زنان گفت‌وگویی انجام داده‌اید؟ تصریح کرد: این گفت‌وگوها ادامه دارد.

کلیت ترکیب کابینه هنوز قطعی نشده است

او در پاسخ به این سوال که آیا حضور وزیر زن در دولت دوازدهم قطعی شده است؟ خاطرنشان کرد: هنوز کلیت ترکیب کابینه قطعی نشده است و رایزنی‌ها در این باره ادامه دارد.

رایزنی‌ها در حال رسیدن به مراحل نهایی است

معاون زنان و امور خانواده رییس‌جمهور در پاسخ به این سوال که رایزنی‌ها برای چینش و ترکیب دولت دوازدهم تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟ ابراز داشت: تقریبا این رایزنی‌ها در حال رسیدن به مراحل نهایی است و بی‌تردید تصمیم‌گیرنده نهایی در این باره نیز شخص رییس‌جمهور خواهد بود.

باید صبر کرد

مولاوردی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا اگر به شما مسئولیت تصدی وزارتخانه‌ای پیشنهاد شود، آن را می‌پذیرید؟ بیان کرد: من هم‌اینک در این باره نمی‌توانم سخن بگویم. باید صبر کرد و در شرایطش قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز