خبرگزاری کار ایران

نوریان:

توزیع کارت‌های اعتباری دانشجویی در دانشگاه‌ آزاد/ارائه تسهیلات ازدواج دانشجویی

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۴۴۵

سرپرست دانشگاه‌آزاد اسلامی در پایان از طراحی و توزیع کارت‌های اعتباری در این دانشگاه خبر داد و گفت: در همین راستا در دانشگاه‌آزاد اسلامی کارت‌های اعتباری با رقم معین برای هر دانشجو طراحی شده که به زودی توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این برنامه دکتر ولایتی رییس هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت: آنچه اهمیت بالایی از دوران دبستان تا دانشگاه دارد مسائل تربیتی و پرورشی است.

وی با اشاره به آیه «وَیُزَکّیهِم وَیُعَلِّمُهُمُ الکِتابَ وَالحِکمَةَ»، گفت: در قران کریم جز یک مورد هرجا از تعلیم و تربیت یاد کرده و تربیت را مقدم بر تعلیم دانسته است.

طراحی و توزیع کارت‌های اعتباری در دانشگاه آزاد اسلامی

در ادامه این برنامه دکتر نوریان سرپرست دانشگاه‌آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشجویان پایه و اساس تمامی امور در دانشگاه هستند، گفت: باید در تمامی ابعاد به دانشجویان توجه شود تا بتوانند استعداد‌ها، نوآوری‌ها و خلاقیت‌های درونی خود را بروز دهند.

وی با بیان اینکه باید دانشجو را برای توسعه علم بسیج کرد، گفت: همانطور که افراد را برای جبهه و سازندگی بسیج می‌کنیم باید دانشجو را نیز برای علم آموزی و توسعه علم بسیج کنیم، باید فضایی آرام و مطمئن را برای دانشجویان ایجاد کنیم تا بتواند به راحتی ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را ارائه دهند.

نوریان افزود: ایجاد فضایی مطمئن برای آینده دانشجویان از دیگر وظایف دانشگاه هاست. دانشجو نباید نگرانی و دغدغه شغل، مسائل رفاهی، تحصیلی، ازدواج و... داشته باشد.

وی با بیان اینکه دانشجویی که تشکیل خانواده می‌دهد، هدف پیدا می‌کند، گفت: در راستای حمایت از ازدواج‌های دانشجویی نیز تسهیلاتی را در دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌دهیم تا این ازدواج‌ها تحقق پیدا کند.

سرپرست دانشگاه‌آزاد اسلامی در پایان از طراحی و توزیع کارت‌های اعتباری در این دانشگاه خبر داد و گفت: در همین راستا در دانشگاه‌آزاد اسلامی کارت‌های اعتباری با رقم معین برای هر دانشجو طراحی شده که به زودی توزیع می‌شود. دانشجویان با این کارت‌ها می‌توانند بدون اینکه پولی داشته باشند، خرید کنند و بعد که امکان پرداخت آن را پیدا کردند، به دانشگاه بازگردانند. البته این کارت برای کارکنان و اعضای هیات علمی نیز طراحی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز