خبرگزاری کار ایران

کشف محموله های قاچاق ۱۱۶ میلیارد تومانی در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۹۲۸

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 116میلیارد تومان، در سه ماهه نخست امسال در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار" عزیز اله ملکی" گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی در سه ماهه امسال ، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده ، 928دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود:طی این مدت با تلاش ماموران دو میلیون و 516 هزار نخ سیگار، 43هزار و 434مترپارچه، دو تن چای، 70 هزار و 137دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 13 هزارو 423 دستگاه لوازم خانگی، هزارو 318 دستگاه لوازم خودرویی، 215هزار لیتر سوخت،27 هزار و 562 عدد لوازم آرایشی،391 تن برنج، 146هزار و 647 ثوب البسه و هزارو 246 رأس دام قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان 116میلیارد و 248 میلیون تومان برآورد شده است، اظهار داشت: در این راستا 19باند قاچاق کالا منهدم و هزارو 406 متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت هزارو 540 پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده ،تصریح کرد:از این تعداد 73 پرونده بالای 100 میلیون تومان و هزار و 467 پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: تمام انسان های مؤمن و با انصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز