خبرگزاری کار ایران

حقانی مطرح کرد:

شهرداری سالانه هزار میلیارد تومان سود بانکی پرداخت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۹۹۱۹۲

رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: اینکه گفته می‌شود شهرداری ۶۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام دارد، ۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی معوق دارد و سالانه هزار میلیارد تومان سود بانکی می پردازد نیاز به روشنگری دارد.

به گزارش ایلنا، محمد حقانی در سیصد و پنجاه و یکمین جلسه شورا گفت: تقریبا به اواخر دوره چهارم شورا رسیده‌ایم اما در چنین شرایطی هر روز اخبار و حواشی جدیدی مبنی بر بستن قراردادهای جدید، به کارگیری نیروهای جدید و خرید ساختمان ها از سوی شهرداری به گوش می‌رسد که امیدواریم صحت و سقم آنها را شهرداری شفاف سازی کند.

حقانی اظهار داشت: ساختمانی در میدان آرژانتین به قیمت ۸۰ میلیارد تومان از سوی شهرداری برای اداره کل حراست خریداری شده و این در حالی است که شهرداری مدام درگیر گرفتاری‌ها و مشکلات بسیار است در چنین شرایطی فکر خرید ساختمان ۸۰ میلیارد تومانی جای سوال دارد.

وی افزود: خواسته ما این است که شهرداری گزارش دهد و جلوی شایعات را بگیرند. برای یکبار که شده شهرداری شفاف اعلام کند که چقدر بدهی دارد. چقدر تراکم فروخته و چه قراردادهایی بسته شده است.

حقانی خاطر نشان ساخت : شهرداری باید روشنگری کند، اینکه گفته می‌شود شهرداری ۶۰ هزار میلیارد تومان پروژه ناتمام دارد، ۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی معوق دارد و سالانه هزار میلیارد تومان سود بانکی می پردازد نیاز به روشنگری دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز