خبرگزاری کار ایران

امروز رخ داد؛

مرگ دو نفر در آتش سوزی یک خانه قدیمی در سبلان

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۸۵۸

دو مرد در آتش‌سوزی یک منزل مسکونی دو طبقه قدیمی در خیابان دماوند تهران جان باختند.

به گزارش ایلنا، اهالی محل ساعات اولیه بامداد امروز با دیدن دود و آتشی که از میان یک بنای قدیمی به آسمان بلند می‌شد سراسیمه با سامانه 125 تماس گرفتند و از وقوع آتش سوزی درخانه ای دوطبقه خبر دادند.

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی بی‌درنگ پس از دریافت این خبر ساعت 02:45 دقیقه بامداد، آتش‌نشانان ایستگاه‌های 31، 93 و همچنین گروه امداد و نجات 12 این سازمان همراه خودروی ویژه حمل دستگاه‌های تنفسی را به خیابان دماوند، نرسیده به چهارراه سبلان روانه کرد.

مرتضی بهروز مدیرمنطقه 6 عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره این حادثه اظهارداشت: هنگامی که به محل رسیدیم تمامی ساختمان دوطبقه مسکونی قدیمی غرق در شعله‌های آتش بود و دود و آتش زیادی از در و پنجره‌های این منزل خارج می‌شد .

وی با اشاره به اینکه هر لحظه بر شدت این آتش‌سوزی افزوده می‌شد، ادامه داد: آتش نشانان به سرعت با استفاده از دورشته لوله آب پرفشار آتش‌نشانی پس از شکستن قفل درهای ورودی، مبادرت به خاموش‌کردن آتش کرده و توانستند در مدتی کوتاه، شعله‌های آتش در تمام قسمت‌های این منزل را مهار و کاملا خاموش کنند.

بهروز تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی هنگام خاموش کردن شعله‌های آتش در طبقات با اجساد دو مرد 30 و 40 ساله مواجه شدند که داخل اتاق طبقه دوم و نیز پاگرد بین دوطبقه این منزل افتاده بودند.

وی گفت: با تائید فوت این دو نفر توسط امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه، جنازه‌ها تحویل عوامل انتظامی شد تا برای انجام تحقیقات لازم و همچنین بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال یابند.

این مدیر آتش‌نشانی تاکید کرد: علت و چگونگی وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی و نیروی انتظامی درحال بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز