خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

برخی حامیان رئیسی به نام دین مخالف ارتقای زنان هستند

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۶۶۳

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افکار و برنامه‌های برخی حامیان رییسی را مخالف رشد و ارتقای زنان دانست.

پروانه مافی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره حضور برخی افراد تندرو در ستاد رییسی اظهار کرد: متاسفانه در بین حامیان آقای رییسی خانم‌ها و آقایانی حضور دارند که افکار و برنامه‌های آنها مطابق با رشد و ارتقای زنان نیست و عملکردشان نیز گویای این مطلب است.

او ادامه داد: تفکرات و برنامه‌های این افراد زنان و دختران جوان ما را در یک فضایی از آکنده از ابهام نگه می‌دارد، متاسفانه آنها این ابهامات را به نام دین و اسلام مطرح می‌کنند این در حالی است که مفاهیمی که در شریعت و دین اسلام در حوزه زنان وجود دارد، روشن و بیّن است.

این نماینده مجلس دهم خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد بنابر سلایقی که دارند، مسائل مربوط به زنان را تفسیر به رای می‌کنند و عقاید خود را به جای حقایقی که در دین مبین اسلام وجود دارد، می‌نشانند.

مافی تصریح کرد: این تفکرات بدون شک برای جامعه زنان و مسائلی که امروز دختران ما دنبال می‌کنند، نمی‌تواند مفید باشد، چنانچه در مجالس گذشته افکار و برنامه‌های افراطی این افراد موجب ناراحتی، نگرانی و دلخوری در حوزه زنان و بعضا منجر به تصویب قوانینی شد که ما الان مجبور به تنقیح این قوانین هستیم.

او افزود: معتقدم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید حواسشان به افرادی که در ستاد‌هایشان فعالیت می‌کنند، باشد و به کسانی که سابقه خوبی در حوزه زنان ندارند، اجازه فعالیت ندهند. البته ما امیدواریم آقای روحانی دوباره رای اعتماد ملت را بگیرند و ما در حوزه زنان شاهد حرکت‌های مناسب‌تری باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز