خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

«شورای پاک» جلوی تخلفات را می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۶۸۵

عضو شورای شهر تهران گفت: شورای پاک شورایی است که جلوی تخلفات را بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ احمد مسجد جامعی، عضو شورای شهر تهران در نشست شورای پاک که اکنون در دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است، گفت: مدیریت شهری، شهرداری و شورای شهر را با هم در بر می‌گیرد، از همین رو پاک دست بودن شورا به تنهایی فایده ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین کار شورا در شهر این است که به پاک دست بودن تاکید و نظارت کند، گفت: ما بی‌انضباطی شهری داریم، که باید به آن رسیدگی شود.

مسجدجامعی افزود: باید ساختارهایی ایجاد کنیم که فساد اتفاق نیفتد و بگوییم فلانی فاسد شده است و شورای پاک شورایی است که جلوی تخلفات را بگیرد.

وی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص چشم انداز چهارساله شورای آینده برای شهر تهران گفت: مبارزه با فساد اصلاح طلب و اصولگرا ندارد. در اولین جلسه ای که با مجلس جدید داشتیم، گفتم مبارزه با فساد را همه گیر کنیم و همه چیز ما در گرو مبارزه با فساد است، من نمی‌خواهم اسم افراد را مانند مناظره بیاوریم چون وظیفه ما تنها گفت‌وگو در فضای سالم است.

مسجدجامعی ادامه داد: گفت‌وگو یک مرام اصلاح طلبی است و ما سعی می‌کنیم با این روش بحث کنیم. هم ما و هم اصولگرایان نماینده مردم هستند.

مسجد جامعی با بیان اینکه ما در سال اول شورا توانستیم رسانه ها را به شورا بیاوریم، گفت: شورای شهر تهران یک شبکه رادیویی می‌خواهد تا برای آگاهی بیشتر مردم به وجود آید.

وی همچنین در مورد فعالیت‌های فرهنگی شهرداری گفت: از نظر من سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بیشتر یک سازمان عقیدتی سیاسی است. برگزاری کلاس آشپزی،گلدوزی و بدنسازی در این سازمان چه ماهیت فرهنگی دارد؟!

این عضو شورای شهر ادامه داد: ما نیاز به یک شورای مقتدرتر داریم‌. در بحث املاک نجومی شهرداری به مجلس و دستگاه های قضایی  گزارش داد، اما حاضر نشد به شورا گزارش دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز