خبرگزاری کار ایران

کشف 132 تن برنج قاچاق

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۳۹۲

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و انهدام یک باند بزرگ قاچاق و کشف 132تن برنج قاچاق خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار" عزیز اله ملکی"، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی مستقر در پاسگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی بندرعباس، شب گذشته حین کنترل محورهای اصلی استان به 6 دستگاه کامیون تریلی حامل بار مشکوک شده و خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروها، جمعا 132تن برنج خارجی قاچاق کشف و در این رابطه 6 نفر از عوامل قاچاق دستگیر شدند.

سردار ملکی ، شگرد قاچاقچیان را استفاده تکراری از اسناد گمرکی و بارگیری و حرکت خودروها از بندرعباس و مقصد این محموله های قاچاق را استان های مرکزی کشور اعلام کرد.

این مقام انتظامی استان در ادامه ارزش ریالی محموله های قاچاق کشف شده در عملیات شب گذشته را 10 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد : در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهمان همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: تمام انسان های مؤمن و با انصاف باید با این پدیده زشت و خلاف شرع که منطبق بر خواست دشمن است مقابله کنند و عموم شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس بگیرند تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز