خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری هلال‌احمر و وزارت راه

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۱۳۶

تفاهم نامه همکاری میان جمعیت هلال‌احمر و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران با هدف اجرایی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های کلی بهسازی و نوسازی بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری به امضا رسید.

به گزارش ایلنا، در بیست و نهمین جلسه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که روز گذشته با حضور عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، مصطفی محمدیون دبیرکل جمعیت هلال احمر، برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و شرکت عمران و بهسازی شهری ایران به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه به منظور ایجاد همکاری‌های مشترک در زمینه برنامه‌های بهسازی و نوسازی بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری و توانمندسازی و ساماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی(حاشیه‌نشینی) و روستاهای در حریم بلافصل شهرهای کشور بین شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و جمعیت هلال احمر تنظیم، منعقد و مبادله شده است.

هدف از این تفاهم‌نامه، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اجرایی، مدیریتی. حمایتی، علمی، پژوهشی، آموزشی طرفین اجرایی کردن سیاست‌ها و برنامه‌های کلی بهسازی و نوسازی بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهری و توانمندسازی و سازماندهی سکونتگاه‌های غیر رسمی (حاشیه‌نشینی) و روستاهای در حریم بلافصل شهرهای کشور خواهد بود.

موضوع این تفاهم‌نامه همکاری در زمینه ارتقای فعالیت‌های اجتماعی و امدادی و ارائه خدمات بشر دوستانه به ساکنان مناطق محروم و فقیر سکونتگاه‌های غیررسمی ‍(حاشیه‌نشینی)، روستاهای در حریم بلافصل شهرها، بافت‌های تاریخی، فرسوده و ناکارآمد شهرهای کشور با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های در محورهای مندرج در ماده (۳) این تفاهم‌نامه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز