خبرگزاری کار ایران

احمدی‌پور خبرداد:

افتتاح موزه «ایران درّودی» در آینده‌ای نزدیک

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۰۱۶

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی با ایران درّودی هنرمند نقاش دیدار و از آثار او بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، زهرا احمدی‌پور  در این دیدار که در منزل هنرمند نقاش کشورمان انجان شد با اشاره به اینکه حفاظت از میراث‌فرهنگی و عناصر هویتی وظیفه سازمان میراث‌فرهنگی است، تصریح کرد: «هنر از هر مرزی می‌گذرد و پیام صلح و دوستی را منتقل می‌کند.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ادامه داد: اامیدواریم در انجام وظایفمان برای حراست و حفاظت از این میراث‌فرهنگی سربلند و موفق باشیم. بانوان ایرانی هرجا که فرصت داشته‌اند درخشیده‌اند.

احمدی‌پور با تحسین هنر این نقاش برجسته کشورمان گفت: امیدوارم موزه ایران درّودی با حضور خودتان و در آینده نزدیک افتتاح شود. نام شما به‌عنوان یک بانوی هنرمند ایرانی باعث افتخار ماست.

ایران درّودی در این دیدار با ابراز خرسندی از ملاقات معاون رئیس‌جمهوری گفت: خوشحالم یک بانوی فرهیخته رئیس سازمان میراث فرهنگی است.

او ادامه داد: موزه ایران درّودی که مرکز فرهنگی هم خواهد بود با کمک و حمایت سازمان میراث‌فرهنگی و شهرداری تهران در آینده نزدیک افتتاح می‌شود و ٢٠٠ اثر نقاشی در این مرکز به نمایش گذاشته خواهد شد.

این هنرمند افزود: من ارادت و علاقه خاصی به دولت روحانی دارم و با چند تن از مسئولان این دولت دیدار و گفت‌وگو داشته‌ام و از کمک‌ها و حمایت‌های آنها بهره‌مند هستم.

درّودی اضافه کرد: امروز که مراحل ابتدایی ساخت موزه آغاز شده و شما هم به دیدار من آمده‌اید، بهترین روزهای زندگی‌ام را می‌گذرانم. همیشه دوست داشتم فرزند خلفی برای ایران باشم و کار ماندگاری برای کشورم انجام بدهم.‎

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز