خبرگزاری کار ایران

سروری:

هنوز تکلیف مناطق ۱۷ و ۱۸ با راه آهن مشخص نشده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۳۲۳

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران به مشکل حل نشده راه آهن در مناطق ۱۷ و ۱۸ اشاره کرد و گفت: عمر شورای چهارم به سر آمد اما اقدامی در این زمینه نشده ، امیدواریم در این زمان اندک باقی مانده اقدامات خوبی در این زمینه انجام شود.

به گزارش ایلنا، پرویز سروری در سیصد و چهلمین جلسه شورا با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری در ایام نوروز گفت: امسال توفیقی دست داد تا ایام نوروز در تهران باشیم، باید بگویم تهران زیباترین شهر کشور است و متاسفانه آلودگی ها و ترافیک این زیبایی ها را می پوشاند. این نشان می دهد که همکاری دولت و پرداخت بدهی ها می تواند زیبایی های تهران را بیشتر نمایان کند.

سروری در ادامه سخنان خود گفت: این روزها فضای پوپولیستی از سوی برخی بسیاربه چشم می خورد اما پیشنهاد من این است به جای آنکه اسیر این فضا شویم و نوشته های هیجانی تقدیر کنیم، به کارنامه شورا بپردازیم.

وی ادامه داد: شورا دو کارنامه دارد یکی کارنامه شورای اول و دیگری کارنامه شورای دوم و سوم و چهارم، عملکرد این شوراها هم به راحتی قابل احصا است و بهتر است بیلان و عملکرد شورا در این دوره ها نقد شود.

سروری در پایان سخنان خود به مشکل حل نشده راه آهن در مناطق ۱۷ و ۱۸ اشاره کرد و گفت: عمر شورای چهارم به سر آمد اما اقدامی در این زمینه نشده ، امیدواریم در این زمان اندک باقی مانده اقدامات خوبی در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز