خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات خبر داد:

وقوع ۷۰۶ پس لرزه در خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۲۹۴

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر از وقوع ۷۰۶ پس لرزه در خراسان رضوی خبر داد.

مرتضی سلیمی، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا به تشریح آخرین وضعیت زلزله خراسان رضوی پرداخت و گفت: زلزله ۶ ریشتری در بخش سفیدسنگ از توابع شهرستان فریمان استان خراسان رضوی، ۷۰۶ پس لرزه داشته و تعداد ۶۷ شهر و روستا از توابع شهرستان‌های سرخس، فریمان، تربت جام، نیشابور و مشهد را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی افزود: براساس گزارش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۸۲۸ واحد مسکونی دچار آسیب و تخریب شدند و امدادگران جمعیت هلال احمر در قالب ۸۰  تیم و ۱۰۷۵ نفر نیروی عملیاتی و بهره‌گیری از ۵۵ خودرو عملیاتی و خودرو ارتباطات نسبت به برپایی ۲۱۳۲  چادر امداد جهت اسکان اضطراری ۷۱۰۰  نفر از هموطنان آسیب دیده اقدام کردند.

سلیمی گفت: این نیروها بیش از ۱۲۰هزار قوطی کنسرو، ۳۹۹۲تخته پتو، ۹۸۰تخته موکت، ۸۱۰ ست ظروف، ۲۴۷۵ شعله والون و بخاری برقی، توزیع بیش از ۱۰۰۰ ست بهداشتی و بالغ بر ۷ تن اقلام خوراکی را در قالب سبد غذایی بین هموطنان آسیب دیده توزیع کردند.

همچنین تیم های امداد هوایی با ۳ بالگرد امدادی و انجام ۴۳ ساعت عملیات پروازی به انتقال ۱۳ تن محموله امدادی به مناطق صعب العبور و انتقال ۱۲ مصدوم به مراکز درمانی پرداختند و ۳۸۸ نیروی امدادی در این عملیات نقش داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز