خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان انتقال خون خبر داد:

ایجاد سرویس انتقال خون بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۹۷۱

مدیر عامل سازمان انتقال خون، سرمایه گذاری وسیع در حوزه انتقال خود در همه بیمارستان های کشور را الزام آور دانست و گفت: در سال گذشته توانستیم با ایجاد سرویس انتقال خون بیمارستانی در کنار بانک های خون بیمارستانی، یک قدم موثر در این راه برداریم.

به گزارش ایلنا از سازمان انتقال خون علی اکبر پور فتح الله در نشست بررسی فعالیت های موسسه آموزشی طب انتقال خون افزود: گرایش به سوی مصرف خون محافظه کارانه اولویتی ضروری برای سازمان انتقال خون است که با آن می توان علاوه بر کاهش هزینه ها به موسسات بیمه کمک رساند و باری از دوششان بردارد.

وی با بیان اینکه آینده نگری و آینده پژوهی از اولویت های سازمان انتقال خون است، اظهار کرد: این سازمان با هدف دستیابی به علوم و تکنولوژی جدید آینده نگری و آینده پژوهی را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

پور فتح الله با اشاره به اهمیت مدیریت خون بیمار و با تاکید بر سرمایه گذاری در بیمارستان های کشور تصریح کرد: سرمایه گذاری وسیع در حوزه انتقال خون در تمامی بیمارستان های کشور الزام آور است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سال گذشته توانستیم با ایجاد سرویس انتقال خون بیمارستانی در کنار بانک های خون بیمارستانی یک قدم موثر در این راه برداریم و هنوز این سرویس نیاز به ساماندهی دارد.

مدیر عامل سازمان انتقال خون بااشاره به اقتصاد انتقال خون نیز بیان کرد: تعرفه گذاری فرآیندهای تهیه خون قدم بزرگی در راه ایجاد چرخه اقتصاد طب انتقال خون است و داشتن یک ساختار اقتصادی قوی در سازمان انتقال خون برای ادامه حیات و بهره گیری از تکنولوژی روز ضروری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز