خبرگزاری کار ایران

سردار مومنی اعلام کرد:

خدمات رسانی بیش از نیم میلیون نفر به مردم در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۶۲۲

جانشین فرمانده ناجا گفت: عملیات نوروزی بزرگترین عملیات انتظامی و امدادی در سال است و حدود نیم میلیون نفر در این ایام به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار مومنی؛ جانشین فرمانده ناجا در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر نوروز 96 گفت: عملیات نوروزی بزرگترین عملیات انتظامی و امدادی در سال است. اکثر مردم در این ایام به سفر می‌روند و حدود نیم میلیو ن نفر جمع شدند تا بتوانند در این ایام به مردم خدمت‌رسانی کنند.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: حدود 300 هزار نفر از همکاران نیروی انتظامی تلاش می‌کنند تا امنیت هموطنان را مهیا کنند.

سردار مومنی با اشار به سفرهای نوروزی خاطرنشان کرد: مردم ما معمولاً سالی یک بار به سفر می‌روند و ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا سفر ایمنی داشته باشند.

وی افزود: واقعیت این است که مردم ما، باید در این مسافرت‌ها امنیت خود و سایر هموطنان را لحاظ کنند. در سال‌های گذشته سرعت غیرمجاز، سبقت و خواب‌آلودگی از عواملی بود که باعث رخ دادن حوادث رانندگی می‌شد. امیدواریم رانندگان گرامی با گذشت در رانندگی سفر خوبی داشته باشند.

جانشین فرمانده ناجا در پایان خاطرنشان کرد: مثلثی متشکل از پلیس، رسانه‌ها و مردم می‌توانند باعث آن شوند که مسافرت‌های نوروزی با کمترین خسارات به پایان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز