خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور خبر داد:

مدیریت شهری در حال بستن لیست انتخاباتی است

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۳۴

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از بستن لیست انتخاباتی توسط مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: وقتی مدیریت شهری در حال بستن لیست انتخاباتی است، برای شهر عوارض در پی دارد، البته شورای شهر سیاسی نیست، شهرداری سیاسی شده است.

وی خطاب به تندگویان توصیه کرد که تمام مکالمات خود با سازمان زیباسازی را به مقامات مسئول ارائه دهد، زیرا کتمان اطلاعات از اعضای شورای شهر تخلف از قانون است.

حکیمی‌پور با اشاره به بازدید خود و حقانی دیگر عضو شورای شهر از پارک چیتگر عنوان کرد: ما طی نامه‌ای مراتب را به روابط عمومی شهرداری اطلاع داده بودیم اما از روابط عمومی هیچ کس در این بازدید حضور نداشت و بازدید را پوشش خبری ندادند. وجود چنین تبعیض هایی در شورا صورت خوبی ندارد.

وی با یادآوری اینکه پیرو گزارش قالیباف درباره حادثه پلاسکو قرار شد؛ هر کس سوالی در این خصوص دارد کتبا آن را اعلام کند، بیان کرد: من سوال خود را ارائه دادم و شهردار تهران 10 روز فرصت دارد که به این سوال پاسخ دهد که امیدوارم ایشان نسبت به پاسخگویی اقدام کنند.

حکیمی پور در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه برخی تذکرات اعضای شورا به شهرداری ابلاغ نمی‌شود، گفت: مدت‌ها است تذکری را در خصوص ساخت و ساز غیرمجاز در سرای حاج قاسم ارائه دادم که این تذکر هنوز به شهرداری ابلاغ نشده است که امیدوارم این کار هر چه سریعتر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز