خبرگزاری کار ایران

آباد:

بازارچه میوه‌ و تره‌بار کنار دانشگاه الزهرا جمع‌آوری شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۰۲۳

عضو شورای شهر تهران بر ضرورت جمع‌آوری بازارچه میوه‌وتره بار در کنار دانشگاه الزهرا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه آباد در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به وجود مغازه‌های مکانیکی و صافکاری در اطراف دانشگاه الزهرا و ناامنی برای دانشجویان این دانشگاه گفت: سال گذشته با سلیمانی شهردار وقت منطقه تفاهم‌نامه‌ای برای ایجاد ورزشگاه در فضای کناری خوابگاه این دانشگاه امضا کردیم.

وی ادامه داد: با تغییر شهردار این تفاهم‌نامه به دست فراموشی سپرده شد و آن فضا تبدیل به میدان میوه و تره بار شد که با توجه به نوع ترددها برای دانشجویان دختر این دانشگاه مشکل‌ساز شده است.

ریس کمیته ایمنی شورای، شهر درخواست کرد این بازارچه از پیرامون دانشگاه الزهرا جمع آوری شود.

همچنین عباس جدیدی در جلسه امروز شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه منتشر کنندگان تصاویر منتشر شده‌اش را حلال می‌کند، گفت: اما آنان را که اقدامات من در شورای شهر را تحریف کرده و وارونه جلوه داده‌اند حلال نمی‌کنم.

وی افزود: مردم از شورای شهر انتظار دارند شهردار آینده را صرفا بر اساس توانمندی‌های حرفه‌ای ذاتی و مدیریتی انتخاب کند و انتخاب شهردار بر اساس سهم‌خواهی سیاسی و محلی نباشد.

این عضو شورای شهر داشتن برنامه اجرایی معقول و کارآمد، ارزش و پایش مستمر اقدامات انجام شده، هماهنگی با مسئولان و دستگاه‌های دولتی، بررسی مشکلات و آسیب‌های شهر و ریشه‌یابی آنها و برنامه‌ریزی جهت رفع عقب‌ماندگی‌های شهر، تلاش برای ارتقای جایگاه  فرهنگی و سیاسی شهر و تلاش در جهت ایجاد منابع پایدار درآمدی برای شهر را از مهمترین ابزارهای شورای شهر کارآمد خواند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز