خبرگزاری کار ایران

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها:

نظر برخی آقایان به شورا­ها مثبت نیست/ شرایط در شورای عالی‌استان‌ها وخیم است

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۳۵۲

عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها گفت: نظر بعضی آقایان نسبت به شورا­ها مثبت نیست و این بی اعتمادی موجب شده است،­شورای عالی استا­ن­‌ها آن­گونه که باید حمایت نشود.

­ زهرا سلیمی اخگر،­عضو هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها،مشکلات این نهاد را در نبود حمایت و اعتماد نسبت به نهاد­های شورایی دانست و گفت: در این دوره همه تلاش خود را برای رساندن طرح ها و مصوبات در راستای حل مشکلات شهرداری و شوارها انجام دادیم، اما نظر بعضی آقایان نسبت به شورا­ها مثبت نیست و این بی اعتمادی  موجب شده است،­شورای عالی استا­ن­‌ها آن­گونه که باید حمایت نشود.

نماینده مردم لالجین همدان در شورای شهر، این ارگان را در میان مردم و مسئولان ناشناخته خواند و ادامه داد­:­ بسیاری از نهاد­ها و ارگان­‌ها از شورای‌های فرادست هیچ‌گونه شناختی ندارند و این ضعف بزرگی است. اگر این جایگاه را می­ شناختند به راحتی می­ توانستند از پتانسیل‌های شورای عالی استان­‌ها استفاده کنند. شرایط به حدی وخیم است که در ابتدای برخی جلسات باید پیش از شروع جلسات توضیح دهیم شورای عالی استان­ها چه هست، چه می­‌کند و چه می خواهد!

سلیمی اخگر با اشاره به اینکه شورای عالی استان­‌ها برای برگزاری جلساتش حتی مکان مشخصی ندارد،­اظهار کرد:­جلسات شورای­‌عالی در سالن هتل برگزار می‌­شود و ساختمان دبیرخانه شورای عالی استان­‌ها هم متعلق به سازمان همیاری­ شهرداری‌‌ها است. جلساتی هم که به تصویب طرح‌­ها اختصاص دارد در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی برگزار می‌‌شود.

وی بحران اصلی  شورای­ عالی استان­ را اعضای آن دانست و ادامه داد: افراد قوی باید به شوراهای فرادست راه پیدا کنند،­افرادی قوی که رویکرد و تجربه اجرایی دارند و می‌توانند شورای­‌عالی استان­‌ها را به جایگاه واقعی خود برسانند.

­

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز